KiemeltMotorokMotortesztek

Óriásrobogó kalandoroknak: Honda X-ADV 2021 teszt – VIDEÓVAL!

Honda X-ADV 750 2021 tesztA kalandrobogó kategóriáját a Honda találta ki még 2015 környékén. Egy év is eltelt, mire az első koncepcióból végül elindulhatott a sorozatgyártás. A cég úgy találta, lesz igény egy efféle öszvérre, mint az X-ADV.

A mi kapcsolatunk nem indult felhőtlenül. Sőt, azt is mondhatnám, kalandos volt. Már a Honda Szallerbeck udvarán éreztem, hogy ez a „robogó” nem olyan, mint a többi, ugyanis még az én 180 cm-es magasságomhoz is túl magas az üléspozíció.

Úgy gondoltam, jobban járok, ha először megyek 1-2 kört az udvarban, mielőtt kikanyarodnék az Üllői útra. Jól is tettem, mert már itt ráhajtottam egy buckára, ami megdobta a motort. Mivel a robogós lábtrepninek köszönhetően nem találtam a talajt a lábam alatt, cikáztam egy keveset egyenesen a parkoló autók felé. Végül sikerült megfognom a gépet.

Hátranézve azt láttam, hogy Feri szalad utánam halálra vált arccal, gondolván, hogy majd ő elkapja a motort, ha dőlni kezd. Szerencsére nem kezdett, de gondolom nem volt nyugodt, amikor végül zavart vigyorral az arcomon elhagytam a tett színhelyét.

Mivel ekkor még nem mertem balra kanyarodni és felmenni az M0-ra, jobbra vettem az irányt. A teszt első része  ezáltal a jó kátyús, hepe-hupás Üllői úton, majd Kőbánya hasonló adottságú terepviszonyai között zajlott le.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

A szalonban Feri elmutogatta, hogy a műszer mi mindent mutat, és hogy tudok az előre beállított vezetési módok között váltogatni. Ez még mindig nem az a pillanat volt, amikor szívesen kapcsolgattam volna menet közben, így az alapbeállításban, sima STANDARD állásban csorogtam haza.

Még több kép a Honda X-ADV-ről a galériában

Az első észrevételeim alapján a motor futóműve szuper, bár a teleszkópok beállítását keménynek éreztem ebben a beállításban. Nem örültem neki, amikor a duplakuplungos váltó automatikusan, picit megrántva a gépet önállósította magát teljesen máskor, mint amikor én váltottam volna.

 

A folytatáshoz lapozz tovább!

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük