fbpx

Óriásrobogó kalandoroknak: Honda X-ADV 2021 teszt – VIDEÓVAL!

Honda X-ADV 750 2021 tesztX-ADV 2021 Műszaki adatok

Motor

Furat × löket (mm): 77 x 80 mm
Keverékképzés: PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendező
Kompresszióviszony: 10,7 : 1
CO2-kibocsátás (g/km): 85 g
Összlökettérfogat (cm3): 745 ccm
Motortípus: Folyadékhűtésű, négyütemű, 8 szelepes, SOHC-vezérlésű, soros kéthengeres. Megfelel az Euro 5-ös előírásoknak.
Teljesítmény: 43,1 kW (58,6 LE)/6750 ford./perc
Forgatónyomaték: 69 Nm/4750 ford./perc
Olajmennyiség (liter): 4 liter
Indítás: Elektromos

Váz és futómű

Első fék: 296 mm átmérőjű tárcsák, négydugattyús féknyergek
Hátsó fék: 240 mm átmérőjű tárcsa, egydugattyús féknyereg
Első felfüggesztés: 41 mm-es csúszószár-átmérőjű, fordított teleszkópok, 153.5 mm-es mozgástartomány
Hátsó felfüggesztés: Központi rugóstag, Pro-Link himbarendszer, 150 mm-es kerékmozgási tartomány
Első abroncs: 120/70-R17M/C (58H)
Hátsó abroncs: 160/60-R15M/C (67H)
Felni elöl: Küllős kerekek 17M/C x MT3.50
Felni hátul: Küllős kerekek 15M/C x MT4.50

Honda X-ADV 750 2021 teszt

Méretek és tömeg

Akkumulátor típusa és kapacitása (VAh): 12V/11 Ah
Villaszög: 27°
Méretek (HxSzxM) (mm): 2215 x 940 x 1370 mm
Alváztípus: Acélcsövekből készülő gerincváz
Üzemanyagtank kapacitás (liter): 13,2 liter
Üzemanyag fogyasztás (l/100 km): 3,6 l/100 km
Szabad hasmagasság (mm): 165 mm
Menetkész tömeg (kg): 236 kg
Ülésmagasság (mm): 820 mm
Utánfutás (mm): 104 mm
Tengelytáv (mm): 1590 mm

Erőátvitel

Tengelykapcsoló felépítése: Olajfürdős, dupla kuplungos
Végáttétel: Lánc
Sebességváltó típusa: Hatfokozatú, dupla kuplungos váltó (DCT)

Műszerek és elektronika

Műszerek: 5″-os, folyadékkristályos, színes kijelző
Hátsó lámpa: LED
Csatlakozás: Igen
USB-csatlakozó: Type-C
Automatikusan kikapcsoló irányjelző: Igen
Biztonsági rendszer: Smart Key system
Fényszóró: LED-fényszórók nappali menetfénnyel

Ára: 4 249 000 Ft

Ajánlom másoknak is

Lepd meg a szerelmed egy páros motoros karkötővel Valentin napra!

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

5 1 vote
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x