KiemeltMotorokMotortesztek

Óriásrobogó kalandoroknak: Honda X-ADV 2021 teszt – VIDEÓVAL!

Honda X-ADV 750 2021 tesztHonda X-ADV terepen

A terv az volt, hogy leginkább terepen próbálgatom majd az X-ADV-t, ha már arra találták ki. Bár korábban Mina azt írta, hogy terepre nem menne vele – amit meg is értek, ha én ilyen magasnak éreztem, akkor ő egyáltalán hogy tudta megtartani – úgy gondoltam, akkor meghajtom ott is.

Öszvér kategória: Honda X-ADV 2018 teszt

Na persze ne gondoljátok, hogy valami krosszpályára vittem az X-ADV-t, hiszen egyáltalán semmi terep tapasztalatom nincs – hazudok, mert még 2008-ban a BMW F 800 GS-t szintén a csömöri határban gondoltam letesztelni, de akkor csúfos vereséget szenvedtem és végül telefonos segítséget kellett hívnom.

Szóval a terep szót helyettesítsük inkább a jó, vidéki földúttal, ahol van minden, kisebb-nagyobb gödrök, murva, sóder, lejtő és emelkedő. Erre a kalandra már átállítottam a GRAVEL módba, hiszen ennél a beállításnál úgy módosul a futómű és a fékrendszer, ahogy az a mérnökök szerint legoptimálisabb egy hétköznapi felhasználónak.

Nem is volt rá panaszom. Szinte városi tempóban csapattam a lovardák és szántóföldek között. Ezúttal a mély homokot messzire elkerültem, mert nem szerettem volna megint szégyenben maradni.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Honda X-ADV 750 2021 tesztMindig irigykedve olvasom vagy hallgatom, amikor motorosok arról áradoznak, hogy mekkora kaland terepen motorozni. Alapvetően túramotoros vagyok, ha tehetem aszfalton motorozom – a Street Glide-ot nem is terepre találták ki – de most megéreztem, mit jelent az a szabadság, amikor gondolsz egyet, és dobsz egy jobbost a mezőn, és onnantól a porban csapatod.

Mondjuk azt soha nem értettem, hogy a terepmotorok miért olyan magasak. Illetve egyrészt persze értem, hogy a hosszabb rugóút miatt feljebb kerül az ülés, de nekem nagyobb biztonságot adna itt is, ha rendesen leérne a lábam. Habár az X-ADV ülése is hatalmas és széles, legjobban a lábtartó zavart végig a teszt alatt.

Eleinte az okozott fejtörést, amikor a robogós üléspozícióból elkezdtem lerakni a lábam, és még mindig csak raktam, raktam, és még mindig nem volt ott a talaj… furcsa volt megszokni az extra centimétereket. Később már csak attól szenvedtem, hogy ahogy lábujjhegyen pipiskedtem, a trepni folyamatosan nyomta a vádlimat, mindkét lábszáramon kék-zöld foltokat okozva. Elkelt volna egy krosszcsizma…

 

Még nincs vége, lapozz tovább!

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük