KiemeltMotorokMotortesztek

Óriásrobogó kalandoroknak: Honda X-ADV 2021 teszt – VIDEÓVAL!

Honda X-ADV 750 2021 tesztA Honda X-ADV az autópályán

Az előre beállított vezetési módok között van a korábban már említett standard, a gravel (terep), a sport, a rain és a manuál. Az utolsó kettőt nem teszteltem. Nem mondom, hogy bánom, hogy a rain (eső) kimaradt, a kézi (manuál) beállítással pedig menet közben nem mertem kísérletezni.

Így is annyi adat van a műszeren, hogy kellett volna még néhány nap, hogy alaposan kitapasztaljam. Például nem jöttem rá, hogy a napi számlálót hogy tudom lenullázni, így maradt a fejszámolás. Ügyesen kivontam a végső kilométerállásból a kezdetit.

A fogyasztást is több szempontból vizsgálja a kijelző: mutatja, hogy mennyi az átlagfogyasztás – gondolom tankolás óta – és azt is, hogy aktuálisan mennyit fogyaszt. Nekem a végén 4,5 litert mutatott, ami egy rendes, 750 ccm-es motorhoz és nem egy robogóhoz illő adat.

Honda X-ADV 750 2021 tesztAz autópályázást az M0-on ejtettem meg. Azt kell mondanom, hogy remekül gyorsul az X-ADV. Itt természetesen SPORT módba kapcsoltam… ez volt a legsportosabb terep, ahol jártam vele. Sport módban sokkal hosszabbak a sebességek, és itt már nem volt olyan érzésem, hogy amikor ő vált, akkor én még nem váltottam volna.

Végsebességet ugyan nem mértem, de kényelmes, utazó tempó nála a 140 km/óra autópályán, amihez pont jó volt a plexi legmagasabb beállítása is.

Elindul a Honda X-ADV sorozatgyártása!

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Összegzés

Azt kell mondanom, hogy amennyire nem értettem az elején ezt a koncepciót, a végére annyira megszerettem, hogy ilyen univerzális a Honda kalandrobogója. Nekem mondjuk nem kellene, mert a magassága miatt nem érzem biztonságosnak… illetve hétköznapokban nekem fölösleges birkózás lenne vele, és a motorozás nekem nem erről szól.

Azzal, hogy kipróbálhattam, ismét új ablak nyílt a világra. Hogyan lehet összehozni a városi robogózást a túrázással és a terepmotorozással? Eddig azt hittem, hogy ez nem lehetséges, de most azt kell hogy mondjam, hogy jól ki van ez találva.

Hogy ki lehet a célcsoport, azt még mindig nem tudom pontosan behatárolni. Biztos, hogy valaki olyan, aki nem akar több motort a garázsába, hanem megelégszik eggyel, amelyik mindent tud. Engem az egészből csak a robogósság zavar. Váltós motor tulajdonosként még mindig nem vagyok kibékülve a robogókkal.

 

Lapozz tovább a műszaki adatokért!

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük