Motokrossz inspirálta cuccok a Fila őszi ruhamodelljei között
A motokrossz kemény sport, ahol a sérülések ellen komoly védőfelszerelésben illik pályára gördülni. A Fila és az Urban Outfitters nevű cégek együttműködésében megszületett új termékek nem kimondottan motorozáshoz készültek. Inkább olyanok számára lehet majd megfelelő viselet, akik hétköznapi öltözékükkel is jelezni szeretnék a környezetüknek sportosságukat, és azt, hogy a motorkrossz a szívük csücske.
Az új kollekciót a Fila extrém sportokban való múltbéli részvétele inspirálta, melynek köszönhetően a 2016-os év őszi modelljei között a motokrossz sport hatásai is erősen jelen vannak, így meghatározzák annak arculatát.
A Fila stílusirányzatait más sportágak, és az azokhoz kapcsolódó, elmúlt korszakok divatjai is megihlették. A nagy múltú márka tavaly épp a hetvenes évek teniszlegendáinak szellemében dobott piacra ruhákat.
„Az Urban Outfitters vásárlói elfogadták a Fila stílusörökségének megjelenését, és izgalommal teli érdeklődéssel várták azokat” nyilatkozta Danny Lieber, a Fila dél-amerikai egységének ruházati ágazatvezető alelnöke. „A Fila és az Urban Outfitters 2016-os őszi termékei tökéletes egyensúlyt teremtenek a tradíció és az innováció között amellett, hogy a kollekció összes eleme azt jeleníti meg, hogy a Fila milyen hatással volt a motorkrossz sportra a 80-as évek béli kezdetektől a 90-es éveken át egészen a 2000-es évekig”.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
„Az Urban Outfitters csapata teljesen felvillanyozódott attól, hogy ebben a szezonban is egy ilyen ikonikus márkával dolgozhat együtt, mint a Fila” mesélte Gabrielle Conforti, az Urban Outfitters kereskedelmi igazgatója. „Mindannyian nagy izgalommal vártuk azt, hogy milyen eredményt fog hozni a mostani közös munka, és azt gondoljuk, hogy a vásárlók is ugyanígy várták az újdonságokat.”
Az új kollekció kilenc új stílust vonultat fel kimondottan hölgyek számára. A motokrossz versenyzést idéző motívumok között szerepelnek versenycsíkok és emblémák, melyek a testhezálló dzsekiket, ruhákat és pulóvereket díszítik. A Fila és az Urban Outfitters 2016-os őszi kollekciójának legmeghatározóbb darabja a szövetből készült Moto Sport dzseki, mely a sportos dizájn mellett régies hangulatú stílusával hódít. Ára 50 000 forint körül van, de ennél lényegesen olcsóbb ruhadarabokat is találhatunk a Fila őszi, a motokrossz jegyében kapható ruhái között.
A Fila és az Urban Outfitters közösen tervezett ruhadarabjai csak az Urban Outfitters-nél kaphatók. Az új cuccok már augusztus 22.-e óta megvásárolhatók mind az üzletekben, mind az interneten.
A tavaszi kollekció egy új reklámkampány keretein belül került népszerűsítésre, mely a Princeton Egyetem területén debütál. A reklámok megjelentek a nagyobb üzletkomplexumok hirdetőtábláin, beleértve a Time Square-en található Walgreens épületet is.
A kampány csúcspontja egy különleges zenei előadás volt, melyet a Fila és az Urban Outfitters szervezett és amit Shura, angol énekesnő előadása koronázott meg. A szeptember 7.-i esemény az Urban Outfitters cambridge –i székhelyén volt megrendezve, ahol előzenekarként egy helyi banda is fellépett, melyet egy hónappal korábban egy kisebb zenei versengés keretében választottak ki.