EseményekMotorverseny

Molnár Alexandra és Szekeres Viktória is kijutott a Női Motokrossz Európa Bajnokságra

noi motocross europa kupa lengyelorszag 717 ország 54 versenyzője indult el végül az első Női Motokrossz Európa Kupán 2016. május 21-22-én a lengyelországi Cieszynben, ahol két magyar versenyző is megmérettetett.

Két csoportban, 26-26 versenyző illetve a két szabad kártyás lengyel versenyző motorozott a szabad- és kvalifikációs edzéseken. A 2014-2015-ös Motokrossz Világbajnokság első négy helyezettje nem indulhatott az EMX Női Motokrossz Európa Kupán, mégis nagyon erős mezőny gyűlt össze.

A pálya régi stílusú, fel-le-fel-le, kiegészítve hullámsorral, többféle ugróval, és emelkedő rajt. Talaja kemény, hatalmas, csúszós kövekkel. Pályakarbantartás nem volt egész verseny alatt, viszont locsoltak!

SZOMBAT

Szabadedzés: Elsőként mentünk pályára, de már akkor hullámok és padkák voltak a le- és felfelékben. Magyar ember ilyet ritkán lát. Innen pedig csak romlott a pálya állapota. 16. lettem az erősebbik csoportban.

Végeredmény

  1. Sara Andersen, Németország
  2. Julie Dalgaard, Németország
  3. Emelie Dahl, Svédország
  4. Natalie Kane, Írország
  5. Joanna Miller, Lengyelország
  6. Brit Van Der Werff, Hollandia
  7. Caroline Berglund, Svédország
  8. Gabriela Seisdedos, Spanyolország
  9. Barbora Lankova, Csehország
  10. Jana Antosova, Csehország

További eredmények itt!

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Kvali: Közvetlen előtte belocsoltak, így az 1.58-as időn nem tudtam javítani, de csoportban 15. helyet futottam meg ezzel, ami a biztos bent maradást jelentette. 32-ként választhattam rajthelyet.

Már a rajtpróbánál láttuk, hogy nagy bajban vagyok rajtsegítő nélkül. Bár magasítón álltam, nagyon kiugrott a motorom eleje.

1. futam: Az időmérő utáni sarat hatalmas por követte. 2 körig teljesen vakon motoroztunk. Kicsit más itt, mint otthon. Az elrontott rajt után kb. 3-4 körig maxon kell motorozni, és minden centit ki kell használni az előzésre. Az első pár kör után még egy fokkal gyorsul a mezőny.

Kb. a 7. körtől kezdett nagyon bekeményedni az alkarom, emiatt a végére 4 pozícióval kerültem hátrébb.

Kék zászlót egész hétvége során nem láttam, viszont itt ha jön az eleje nem akarsz eléjük állni! Sajnos néhol túl engedékeny voltam és ott fértek be azok is, akik amúgy mögöttem voltak.

Nem baj, nagyon sokat tanultam ebből. Végére 32. helyen intettek le.

 

Lapozz a folytatáshoz!

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük