MotorbemutatóMotorok

Mire nem jó a kijárási korlátozás? A Mad Max Kawa új ruhája

kawasaki gpz 900 r mad max 14Lassan eltelik 1 év, amióta láthattátok a motorom itt a Csajokamotoron.hu oldalon. Akkor írtam arról, hogy további alakítgatások lesznek még. Ennek elkészítésére adott időt a tél és a tavasszal érkező kijárási korlátozás.

A motorom egy 1986-os Kawasaki GPZ 900R típusú motorkerékpár. A formáját 2019 tavaszán kapta meg tőlem. Erről hosszasabban most nem írnék, mert tavalyi cikkben ezt már megtettem.

Ebben az évben a motor általános karbantartási munkálatain felül – gondolok az olaj és szűrők, fékfolyadék, hűtőfolyadék, gyertyák cseréjére, a karbik szinkronizálására – másra nem volt szükség, így a motor külsejét alakítottam tovább a saját ízlésemnek megfelelően.

A motor első teleszkópjából levágtam 45 mm-t és új szimeringet és friss olajat is kapott. Így a motor kicsit alacsonyabb lett. A motor felnijei, kipufogói, lábtartói, kormánya homokszóróztatva lett, majd pedig szinterezve.

kawasaki gpz 900 r mad max 9A felnik ezután szélesebb, előre 130-as hátra 160-as gumikat kaptak. A kipufogó könyökök, pedig fehér bandázzsal lettek betekerve.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Ezután következett a motor festése – amit szintén jómagam csináltam – és matricázása. A fekete-fehér színek, a klubom színeit képviselik.

Egy két kis apróbb kiegészítő is felkerült, hogy egész legyen a kör, fehér markolatok, fehér dobókocka szelepsapkák, fekete hátsó lámpa.

Jó pár munkaóra és egy két éjszakába nyúló szerelgetés után – ami most valamiért nem volt túl zökkenőmentes – összeállt teljesen és újra róhatjuk a kilométereket együtt.

kawasaki gpz 900 r mad max 1

kawasaki gpz 900 r mad max 1

kawasaki gpz 900 r mad max 3

 

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük