HírekMotorbemutatóMotorok

Már Németországban a Spin elektromos roller

Ford Spin Elektromos roller

A Spin kiemelten ügyel arra, hogy üzletmenete a helyi önkormányzat által előírt szabályok szerint folyjon. A régióra fejlesztett firmware és a geofencing technológia révén a felhasználók nem tudják befejezni útjukat azokban a zónákban, ahol tilos leparkolni a rollereket, ahogy a megengedett sebességhatárt sem léphetik át.

Mégiscsak hasznos az elektromos roller

A Spin hisz abban, hogy az e-rollerek, a kerékpárok és az elektromos kerékpárok ideális közlekedési eszközök lesznek az előttünk álló nyári hónapokban, különösen a rövidebb távú utakra. A Spin és a YouGov által nemrégiben megrendelt felmérés soránaz emberek közel 50 százaléka úgy nyilatkozott, hogy a munkába járáshoz vagy a közeli célok megközelítéséhez szívesen használna (vagy már használt is) egyszemélyes járművet.

“A mikromobilitás világszerte egyre népszerűbb,” nyilatkozta Derrick Ko, a Spin társalapító vezérigazgatója. „Az emberek továbbra is igénylik a megfizethető közlekedési megoldásokat a rövidebb utak megtételéhez – méghozzá az olyan megoldásokat, amelyekkel a megfelelő fizikai távolságot is meg tudják őrizni. A Covid-19 megjelenése óta több mint 10.000 utazással támogattuk az egészségügyi szakembereket, szorosan együttműködtünk a városok vezetésével a közlekedési hiányosságok megoldásában, és ügyfeleink számára megbízható, egyszemélyes közlekedési lehetőséget biztosítottunk a fontos utazásaikhoz. Mivel a mozgáskorlátozások világszerte megszűnnek, mi is folytatjuk szolgáltatásainkat, sőt készen állunk arra, hogy Németországban is piacra lépjünk.”

A Spin hosszú távú célja, hogy fenntartható közlekedési megoldást építhessen ki a nagyvárosokban, méghozzá közösségi megközelítéssel, együttműködve a helyi önkormányzatokkal és szervezetekkel az elektromos rollerek okozta kellemetlenségek felszámolásában, illetve az ingázással kapcsolatok igények megoldásában.

Az Egyesült Államok legnagyobb mikromobilitási beruházójaként a Spin több száz töltőállomást telepített, és együttműködött számos érdekképviseleti és közösségi csoporttal (például a Bike Utah szervezettel), Salt Lake City közlekedéstervezőivel közösen pedig ideiglenesen kiépített egy védett kereszteződést, ahol nyilvánosan bemutathatták, mennyire egyszerű átformálni az utcákat a kerékpárok, a robogók és a gyalogosok használatára.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Ford Spin Elektromos roller„Az embereknek egyre nagyobb az igényük az egyéni közlekedésre, a városoknak pedig muszáj reagálniuk erre. Ezért is örömteli, hogy Európa nagyvárosaiban – Berlinben, Párizsban, Londonban, Milánóban és Brüsszelben – már dolgoznak azon, hogy az utcákat közös használatú, nyitott terekké alakítsák át, elegendő mozgásteret biztosítva az embereknek,” mondta Felix Petersen, a Spin Europe vezetője. „Kölnben is megkezdődött a kerékpársávok kibővítése és a sebességkorlátozás bevezetése, így ez kiváló helyszín az első nemzetközi piacunk megnyitásához.”

A koronavírus-járvány miatt a Spin széles körű biztonsági és egészségvédelmi intézkedéseket vezetett be, amelyek többek közt a rollerek gyakori fertőtlenítésére is kiterjednek. Minden alkalommal, amikor egy robogót beszállítanak a műhelybe, vagy amikor visszakerül az utcára, a kormányoszlopot és a kormányt alaposan átmossák fertőtlenítőszerrel.

A Spin alkalmazottai személyi védőeszközökkel (egyszer használatos arcmaszkokkal, védőszemüvegekkel és kesztyűkkel stb.) felszerelve dolgoznak, és ezeket minden műszakban viselik. A Spin azt javasolja a rollerezőknek, hogy az utazáshoz húzzanak kesztyűt, vagy minden egyes út előtt és után tisztítsák meg a kezüket szappannal vagy kézmosóval, és ügyeljenek arra, hogy legalább 1,5 méter távolságot tartsanak másoktól.

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük