fbpx

Magas Kormány és menő grafika

harley davidson sportster 2018 9A Harley-Davidson két vadonatúj Sportstert mutatott be. Az Iron 1200 és a Forty-Eight Special modellek a szemkápráztató megjelenést és a korszerű teljesítményt ötvözik.

A vállalat által 2027-ig bevezetni tervezett 100 vadonatúj, magas kormánnyal felszerelt Sportster motor a custom életformában megszokott látványos stílust kombinálja a Sportster platform szilárd alapjaival és az Evolution 1200 V-Twin motorblokk ütős teljesítményével.

Az 1957-es bemutatásuk óta a Sportster motorkerékpárokat már többször áttervezték, a Harley-nál is, és a tulajdonosok által is: A Sportster lehet egy Bobber, egy chopper, egy Scrambler és akár egy Café Racer is: egy hős a salakpályán, a dragster-egyenesen és a közúti versenypályákon; egy kedvező árú belépő modell az először motorozók számára, és egy egyedi custom cruiser is egyben.

„A kezdetektől fogva a Sportster a méret, a teljesítmény és a karakter olyan kombinációját nyújtja, amely vásárlók egészen széles körének tetszik” – mondta Brad Richards, a Harley-Davidson stílusért és tervezésért felelős alelnöke. „A Sportstert viszonylag könnyű lecsupaszítani, és teljesen újratervezni. Mi pontosan azt csináltuk az új Iron 1200 és Forty-Eight Special létrehozásánál, amit a Sportster-tulajdonosok már generációk óta tesznek a saját motorjaikkal.”

Az új tankgrafika különbözteti meg az Iron 1200-at és a Forty-Eight Specialt, és a merész színes sávokat a 70-es években népszerű formális betűtípussal, színnel és grafikai elemekkel kombinálja. „A két tankon látható műalkotások a custom motorokon manapság látható trendeket követik, egy kicsit eltávolodva a komplex és részletes művészettől egy letisztultabb, átláthatóbb megjelenés irányába.” – mondta Richards. „Fontos megjegyezni azt is, hogy ezek a grafikák követik a tank alakját, és a Sportster esetében a tank alakja eleve egy klasszikus dizájnelem.”

Iron 1200™

harley davidson sportster 2018 5Az Iron 1200 receptje a teljesítménynél kezdődik. Az 1202 cm3-es Evolution® 1200 V-Twin motorblokk 36%-kal nagyobb nyomatékot ad le (99Nm. vs. 73Nm.), mint a 883 Evolution blokk, amely a Sportster motorkerékpárok közül az eredeti városi harcos, az Iron 883 motorja. Az Iron 1200 ütősebben segít az utcai „küzdőtéren” – nagyobb teljesítménnyel rugaszkodhatsz el a zöldnél, és nagyobb a teljesítmény a középtartományban is, hogy áthúzhass a forgalmi dugókon. A nagyobb erő pedig vadabb szórakozást jelent.

A szatén-fekete Mini Ape kormány jellegzetes eleme a „garázs-chopper” kinézetnek, amelyet azonnal megbámulnak az utcán. Ez az 1 colos kormánykar 8,75 col magas, 32 col széles, és 6,5 col hátradőlést biztosít, amely a motoros háromszöget egy széllel dacoló testhelyzetté nyitja szét. A fényszóró körüli fényes fekete idom egy nyugati parti stílusirányzat, amely kihangsúlyozza a magas kormány jellegzetességét, bizonyos mértékben légterelő funkciót is ellát a nagyobb sebességnél, és kiváló kiindulópontja a személyre szabott átalakításnak. A fekete Café Solo ülés áramvonalas alakja a hátsó sárvédőig ér, és kiválóan megtartja a vezetőt a pozíciójában, amikor az Evolution 1200 ütős nyomatéka kifejti hatását.

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x