Kikérem magamnak! Az Italjet Dragster 700 Twin nem robogó!
Láncos véghajtással, kézi működtetésű kuplunggal és hatfokozatú kézi sebességváltóval az Italjet Dragster 700 Twin nem robogó, hanem egy másfajta motorkerékpár.
Miután néhány napja megosztották az első adag specifikációt, az Italjet még több adatot tett közzé mind a Dragster 700 Twin Factory Limited Editionről, mind az alapmodellről. Megtudhattuk, hogy a 692 köbcentis motort, amely mindkét Dragster 700 Twin-t hajtja, a Benelli szállítja.
Az állítólagos végsebesség 190 kilométer/óra. A jármű listázott tömege 190 kilogramm, de nem világos, hogy ez a száraz tömeg vagy a saját tömeg. A maximális súlyhatár 285 kg. Az Italjet Dragster 700 Twin Factory Limited Edition Öhlins kormánycsillapítót és Öhlins hátsó felfüggesztést kap. A hátsó felfüggesztés egy állítható lengéscsillapító, amely állítható magasságot is kínál, mondja az Italjet.
A Factory Limited Edition-ből világszerte csak 700 darab készül. Műszaki Jellemzői:
- Egyedi festés és fényezés
- Akrapovič titán kipufogó
- Öhlins hátsó felfüggesztés
- Öhlins kormánycsillapító
- DucaBike kuplungfedél átlátszó ablakkal
- Ára: 14 900 €
Az alapváltozat, amely nem sokkal a limitált kiadás után lesz elérhető 12 900 € áron kerül majd a szalonokba és 2024. július 12-én kezdődött az előrendelés.
View this post on Instagram
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
Erről a gyártó legújabb posztjábólazt lehet tudni, hogy a Dragster 700 Twin motorja egy folyadékhűtéses, négyütemű, kéthengeres motor, dupla felső vezérműtengellyel és 8 szeleppel. Ez a szörnyeteg erőteljes 68 LE (51 kW) teljesítményt nyújt 8500-as fordulatszámon és 70 Nm a nyomatéka.
Forradalmi 6 sebességes sebességváltója új mércét állít fel, és a kétkerekűek teljesen új kategóriáját teremti meg. Ezen a motoron ötvözték egy sportmotor izgalmát egy maxi robogó kényelmével és agilitásával.
„Nem szeretjük robogónak nevezni” – mondja Massimo Tartarini – „de végső soron a végfelhasználók fogják eldönteni, hogy robogóként vagy motorkerékpárként tekintenek-e rá.”
Az előrendeléseket közvetlenül a novemberi EICMA-n történő nagy leleplezés után zárják le, vagy amikor elfogy a 700 darabos széria, attól függően, hogy melyik következik be hamarabb.