fbpx

Ki előz a legjobban?

dunlop moto 3 1A Dunlop, a két világbajnoki versenysorozat hivatalos abroncsszállítója egy új előzési tabellát hozott létre, amelynek a középpontjában a pályán lezajló csaták, a hátrányos helyzetből történő visszatámadások és a legjobb motorversenyzők fej-fej melletti küzdelmek során tanúsított elszántsága áll.

 

A FIM Moto2TM és Moto3TM világbajnokságok a motorsport legjobb fiatal tehetségeinek világszerte elismert bemutatkozási lehetőségét jelentik. Van egy másik ok is, ami miatt ezek a versenyek olyan népszerűek a szurkolók körében: az akciók és előzések nagy száma.

A #ForeverForward tabella minden egyes verseny után felkerül a www.motogp.com honlapra, és azt fogja megmutatni, hogy melyik versenyzők tudtak a startpozícióból a legtöbb helyet előrelépni a verseny során. Az év végén a két versenysorozat bármelyikéből az a motorversenyző kapja meg a nagy presztízzsel járó új Dunlop #ForeverForward trófeát, aki a legtöbb előrelépést érte el az évad versenyei során.

A legutóbbi szezonok során a Moto2TM és a Moto3TM lenyűgöző látvánnyal szórakoztatta a helyszíni nézőközönséget és izgalmas akciókat nyújtott a televíziónézők számára is. Megkérdeztük a szurkolókat, hogy miért szeretik ezeket a világbajnoki versenyeket. Azt mondták, hogy az előzések, a csaták és a pályán zajló küzdelem miatt. „Úgy gondoljuk, hogy egy olyan világban, ahol sok versenysorozatot kritizálnak a monotonitás miatt, ez a díj és az általa a közösségi médiában kiváltott vita új nézőközönséget fog vonzani ezekhez a bajnokságokhoz” – mondta James Bailey motorsport PR és kommunikációs igazgató.

A #ForeverForward hashtaget fogjuk használni a @DunlopMoto Twitter-oldalon, az egyes versenyek legjobb előzéseivel kapcsolatos beszélgetések elindítására. A legjobb előzések videofelvételeit a www.motogp.com honlap mutatja be a versenyeket követő hétfő délután.

dunlop moto 3 2

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE Budapest Média Intézetében Kommunikáció és PR szakon, diplomamunkámat a Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 szavazás
A cikk értékelése
Feliratkozás
Értesítés
guest
0 hozzászólás
Inline visszajelzések
Összes hozzászólás
0
Kíváncsiak vagyunk a véleményedre. Szólj hozzá!x
()
x