Kezes kis kanyarvadász: BMW F750GS gyorsteszt
Többször szokott kérdés lenni kinek milyen motor lenne jó. Az én választottam a BMW F750GS lett.
Egy kis műszaki és elektronikai háttérinformáció
A motor vízhűtéses, kéthengeres, soros motor, 77 LE és 850 cm3. A váz és a blokk is megegyezik az F850GS-sel. Ülésmagassága gyárilag 815 mm-re van állítva, de ez 770-830 mm között változtatható. Ennek a modellnek egyébként van egy 48 LE-s változata, amely A2-vel is vezethető.
Elektronikával tele van, a műszerfal egy tabletre hasonlító kijelző, melyet Bluetooth-kapcsolattal a telefonodra is csatlakoztathatsz és a Connectivity funkcióval számos funkciót lehet működtetni. Állítólag a zenelejátszás, navi utasítások és minden egyéb ilyesmire is képes, ezeket nem teszteltem.
A kijelző tényleg szép, napsütésben is jól látható volt, nekem ekkor épp a fordulatszámot, sebességet, hőfokot, a tank töltöttségét és az időt mutatta, na meg a fokozatot, nehogy elfelejtsem.
Ennél a modellnél az index visszakerült a bal kormányra a jól megszokott módon balra-középre-jobbra igazítással lehet a kanyarodási szándékot jelezni (korábbi modelleknél a jobb index a jobb kormányon, a bal a bal kormányon volt megtalálható, a kioldása szintén jobb oldalt – nekem is ilyen van).
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Hátsó futóműve állítható, rugóútja elég jó, túraenduros, az első kerék 19”-es, öntött felnikkel rendelkezik. Összességében valószínűleg könnyebb terepen jól viselkedik (persze gumifüggő is), de betonon az igazi.