fbpx

Kezes kis kanyarvadász: BMW F750GS gyorsteszt

bmw f750 gs 1Többször szokott kérdés lenni kinek milyen motor lenne jó. Az én választottam a BMW F750GS lett.

Egy kis műszaki és elektronikai háttérinformáció

A motor vízhűtéses, kéthengeres, soros motor, 77 LE és 850 cm3. A váz és a blokk is megegyezik az F850GS-sel. Ülésmagassága gyárilag 815 mm-re van állítva, de ez 770-830 mm között változtatható. Ennek a modellnek egyébként van egy 48 LE-s változata, amely A2-vel is vezethető.

Elektronikával tele van, a műszerfal egy tabletre hasonlító kijelző, melyet Bluetooth-kapcsolattal a telefonodra is csatlakoztathatsz és a Connectivity funkcióval számos funkciót lehet működtetni. Állítólag a zenelejátszás, navi utasítások és minden egyéb ilyesmire is képes, ezeket nem teszteltem. {loadposition cikkreklam}

A kijelző tényleg szép, napsütésben is jól látható volt, nekem ekkor épp a fordulatszámot, sebességet, hőfokot, a tank töltöttségét és az időt mutatta, na meg a fokozatot, nehogy elfelejtsem.

Ennél a modellnél az index visszakerült a bal kormányra a jól megszokott módon balra-középre-jobbra igazítással lehet a kanyarodási szándékot jelezni (korábbi modelleknél a jobb index a jobb kormányon, a bal a bal kormányon volt megtalálható, a kioldása szintén jobb oldalt – nekem is ilyen van).

Hátsó futóműve állítható, rugóútja elég jó, túraenduros, az első kerék 19”-es, öntött felnikkel rendelkezik. Összességében valószínűleg könnyebb terepen jól viselkedik (persze gumifüggő is), de betonon az igazi.

NaNa

Motoros újságírói pályafutását 1995-ben kezdte gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgázott a JATE Budapest Média Intézetében Kommunikáció és PR szakon, diplomamunkáját a Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök címmel írta. 2006-ban alapította meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Facebook Hozzászólások