KiemeltMotorokMotortesztek

Kezes kis kanyarvadász: BMW F750GS gyorsteszt

bmw f750 gs 1Többször szokott kérdés lenni kinek milyen motor lenne jó. Az én választottam a BMW F750GS lett.

Egy kis műszaki és elektronikai háttérinformáció

A motor vízhűtéses, kéthengeres, soros motor, 77 LE és 850 cm3. A váz és a blokk is megegyezik az F850GS-sel. Ülésmagassága gyárilag 815 mm-re van állítva, de ez 770-830 mm között változtatható. Ennek a modellnek egyébként van egy 48 LE-s változata, amely A2-vel is vezethető.

Elektronikával tele van, a műszerfal egy tabletre hasonlító kijelző, melyet Bluetooth-kapcsolattal a telefonodra is csatlakoztathatsz és a Connectivity funkcióval számos funkciót lehet működtetni. Állítólag a zenelejátszás, navi utasítások és minden egyéb ilyesmire is képes, ezeket nem teszteltem.

A kijelző tényleg szép, napsütésben is jól látható volt, nekem ekkor épp a fordulatszámot, sebességet, hőfokot, a tank töltöttségét és az időt mutatta, na meg a fokozatot, nehogy elfelejtsem.

Ennél a modellnél az index visszakerült a bal kormányra a jól megszokott módon balra-középre-jobbra igazítással lehet a kanyarodási szándékot jelezni (korábbi modelleknél a jobb index a jobb kormányon, a bal a bal kormányon volt megtalálható, a kioldása szintén jobb oldalt – nekem is ilyen van).

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Hátsó futóműve állítható, rugóútja elég jó, túraenduros, az első kerék 19”-es, öntött felnikkel rendelkezik. Összességében valószínűleg könnyebb terepen jól viselkedik (persze gumifüggő is), de betonon az igazi.

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük