Japán újdonságok a 2022-es Intermoton
Az új Suzuki V-Strom 1050DE mostantól a modellkínálat csúcsát jelenti
A Suzuki tovább bővíti motorkerékpár-portfólióját, és 2023-ra két változatban mutatja be az új V-Strom 1050-et. A közúti használatra tervezett V-Strom 1050 mellett a V-Strom 1050DE (Dual Explorer) először lesz kapható terepre optimalizált változatban, 21 colos első kerékkel és egyéb szegmens-specifikus újításokkal.
A hagyomány tovább él: a V-Strom 20 éve
A V-Strom 20 évvel ezelőtti bevezetése óta világszerte több mint 100 000 darabot adtak el a kalandmotorból, amely mindig is képes volt inspirálni a magas minőségű kidolgozással és az erős V2-es motorral. A 20. évforduló alkalmából a Suzuki most bemutatja a V-Strom negyedik generációját, amely új szintre emeli az egyedülálló vezetési élményt.
A „Master of Adventure” mottó jegyében kifejlesztett V-Strom modellek kiváló társak minden kalandhoz. Ez egyaránt vonatkozik a hosszú távú országúti túrákra és újabban a terepjáró kirándulásokra is. A Suzuki minden célra a megfelelő egyedi csomagot kínálja, amely az eredeti tartozékok széles választékával tovább optimalizálható.
A Suzuki bemutatta a 2023-ra visszatérő V-Strom 650 Adventure Tourert és a Burgman 400 robogót
V-Strom 1050DE
A V-Strom 1050DE olyan ügyfeleket céloz meg, akiknek kalandvágya túlmutat az aszfaltozott utakon. Legfontosabb jellemzői a különleges küllős kerekek, a terepgumik és a 21 colos első kerék.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
A V-Strom 1050DE emellett nagyobb rugóutat, nagyobb hasmagasságot és – a kulcsfontosságú pontokon megerősített lengőkarnak köszönhetően – hosszabb tengelytávot kínál az optimális tapadás és a kiváló terepjáró-használat érdekében.
Különösen figyelemre méltó az új, kapcsolható Gravel Mode. Gravel üzemmódban a kipörgésgátló nagyobb csúszást enged a hátsó tengelyen, és lehetőséget ad a hátsó tengely ABS-ének kikapcsolására is.
Ezen kívül a Dual Explorer már alapfelszereltségként szélesebb kormányt, acél lábtartókat, szilárdan csavarozott alumínium aláfutásgátlóval ellátott motorvédőt kapott. A rövidebb színezett szélvédő szintén javítja az általános megjelenést.
Az új Suzuki V-Strom 1050DE 15 800 eurótól kezdődő áron kapható három színváltozatban: sárga-ezüst, kék-fehér és fekete színben. A kerekek és az ülések színei a megfelelő modell színéhez igazodnak.
V-Strom 1050
A V-Strom 1050 alapváltozatát tovább optimalizáltuk a hosszú távú aszfaltúton való használatra. A legfontosabb újítások közé tartoznak a 19 colos első és 17 colos hátsó öntött alumínium keréktárcsák.
Ezen kívül már most lenyűgöző a nagyméretű, állítható magasságú túratárcsa, az alumínium lábtartók, az állítható magasságú ülés és az új orrspoilerrel szériafelszereltségként optikailag is felértékelődött.
Az új Suzuki V-Strom 1050 három színváltozatban is kapható, a felnik színéhez illeszkedő színben: fekete, szürke-fekete és kék-fekete színben. A Suzuki Deutschland GmbH ajánlott fogyasztói ára 15 000 euró.
Mindkét V-Strom modell 5 colos színes TFT-kijelzővel, a kétirányú Quick-Shifter váltóval és a Suzuki Intelligent-Ride Systems (S.I.R.S) segédrendszerekkel rendelkezik.
„A V-Strom már 20 éve fontos részét képezi modellkínálatunknak, és elképzelhetetlen nélküle a kalandmotorok szegmense. A Suzuki sikeresen átvette azt a formatervet, amely a DR-BIG eredeti piaci bevezetése óta jellemzi a szegmenst. Nagy örömünkre szolgál, hogy a két új V-Strom 1050 modellel valódi fejlesztést kínálhatunk ebben a fontos szegmensben. A megbízható V2 teljesítményű, megbízható V2-es erőforrással minden leendő ügyfelünknek széleskörű alapfelszereltséget kínálunk rendkívül vonzó ár-érték arányban. Számos kereskedelmi partnerünk nagy örömmel áll az érdeklődők rendelkezésére” – mondta Christian Vossen, a Suzuki Deutschland GmbH értékesítési és marketing igazgatója.