Ha a legnagyobbat keresed, neked készütek a Harley-Davidson 2022-es modelljei
Kedden online premieren mutatta be a Harley-Davidson 2022-es új modelljeit. A nyolc új motorkerékpár mindegyikét az új, eddigieknél erősebb, 1917 köbcentiméteres Milwaukee-Eight® 117-es blokk hajtja.
Az online bemutató előtt épp ezt a videót néztem YouTube-on, így elég erőteljes volt a kontraszt a Harley-Davidson 2022-es modelljei, és a 70 évvel ezelőtt gyártott Panhead chopper között. Azt hiszem, még a legkevésbé hozzáértők is észreveszik, hogy nagyon sok minden változott ez idő alatt a Harley háza táján.
A helyszín egyébként hasonló a fenti videóban, mint amiket a Harley bemutatón láthattunk. Nyilván, hiszen még mindig ugyanarról az érzésről szól ez a márka: a nyughatatlan szellemek szükségük van az utazásra és a motorozás szabadságára. Motoron testközelből érzed a természetet, a szagokat, az időjárás viszontagságait, gyermeki lelkesedéssel vágsz neki az ismeretlennek. „…a szabadság, a kaland és a kötöttségek nélküli keménység.” – írják a videó alatt.
Na ezt a keménységet nem látom én az új Harley modelekben, vagy legalábbis nem pont úgy, mint ahogy azt egy lábkuplungos, kéziváltós, hosszú villás, magas kormányos chopperen éli át az ember.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
2022-re sok minden megváltozott. Az emberek egyre többet, egyre nagyobbat, egyre gyorsabbat akarnak. A Harley pedig követi a trendeket és megadja nekik, amire vágynak. Aki meg nem erre vágyik, még mindig vehet egy 70 éves vashengerest, és élheti azt az érzést, amit az az életmód ad.
A nyolc új Harley-Davidson motorkerékpár, amelyekben már a gyár jelenlegi legerősebb erőforrása, a Milwaukee-Eight® 117-es blokk dolgozik, már új igényeket szolgál ki, de a keménység nincs köztük. Legalábbis nekem valahogy nem a keménység jut eszembe a még sportosabb, még gyorsabb, még erősebb és még szebben fényezett motorokról.
Ez most nem fika, csak egyszerűen nem tudom jól megfogalmazni, amit gondolok.
Habár azt ígérték, hogy lesz még idén újdonság, és nyilván lesz valami kisebb motor is köztük, most a nagy touring modellek, a Street Glide® ST és a Road Glide® ST, a cruiserek, mint az erősebb Low Rider® S és a teljesen új Low Rider ST®, valamint négy, limitált, álomszép CVO modell volt soron.
“A vezető szegmensre fókuszálva a 2022-es évben a Grand American Touring és a Cruiser család teljesítményére helyeztük a hangsúlyt. Mindegyik új modellünket a lenyűgöző Milwaukee-Eight 117-es blokkal szereltük azoknak a motorosoknak, akik a legnagyobbat és legjobbat keresik, hűen a világ legértékesebb motorkerékpár márkájához” – mondta Jochen Zeitz, a Harley-Davidson elnöke és vezérigazgatója.