EseményekKiemeltMotorverseny

Gál Lili #4 Szlovák bajnoki címet és MX Sport kupát szerzett idén

gal lili szezonzaro cimlapA szezon végi eredmények alapján úgy tűnik, jól sikerült a felkészülés és a kategória a váltás a 85 cm3-ről a 250 cm3-es négyütemű Yamaha nyergébe.

Az első versenyen meg is lett az eredménye: számunkra meglepő módon az időmérőn 7 másodperc előnnyel értem célba a második helyezetthez képest. A futamok azonban nehezebben alakultak, mert a női mezőnyt a junior napokon indították, ami azt jelentette, hogy igen kevés versenyző ment aznap a pályán.

Mi lányok 12 fővel vágtunk neki a két sorozatnak és az egyiket öten, a másikat heten fejeztük be. A 65- és 85 cm3-es kategóriábna is kb. ez volt a helyzet, ez pedig azt jelentette, hogy az előkészített, belocsolt pályát egy nyomosra járták ki! Aki tudja milyen ez, annak nem kell, hogy elmagyarázzam, aki meg nem, annak leegyszerűsítve azt jelenti, hogy nehéz előzni, még ha gyorsabb is vagy. Na így alakultak ki kemény csaták, ha esetleg nem én hoztam el a rajtot.

Nehezítette még a szezon első felében a dolgunkat, hogy volt 3-4 esős versenyünk, ahol estünk-keltünk és az nyert, aki éppen hamarabb kivakarta magát a sárból. Így visszagondolva már nem volt vészes, de rengeteg plusz feladatot adott a versenynapokra a több kiló sár a motoron, a ruhákon, a kocsiban, a mosógépben…

gal lili szezonzaro 1Az MX Sport kupasorozatban már más volt a helyzet, mert a együtt mentünk a 85- és 65 cm3-es kategóriával és volt még rajtunk kívül vagy 100 felnőtt is a versenynapokon. Ez itt azt eredményezte, hogy több nyomon és egy „agyonra vert” gödrös, padkás pályán kellett menni, ami számomra előnyösebb volt, mert az elsimított pályán mindenki meri húzni a gázt, de itt már figyelni kellett!

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Összességében egy törölt versenynap és egy törölt futam után sikerült 19 futamból 13-at megnyernem és hatszor voltam második, a pole pozíció mind az enyém volt. Ezzel lettem Szlovák bajnok, ami azért a végére hozott izgalmakat, hiszen az utolsó versenyre csak 5 pont előnnyel érkeztem, ami azt jelentette, hogy ha kikapok mind a két futamban és második leszek, akkor 1 ponttal buktam volna el a bajnoki címet. De nem így lett, megnyertem mind két futamot magabiztosan és így 11 pont előnnyel én lettem a Szlovák Női bajnok.

gal lili szezonzaro 2A kupasorozatban 30 pont előnnyel érkeztem az utolsó állomásra, ahol akár még futamot is dobhattam volna el, de itt meg úgy leszakadt az ég, hogy lefújták reggel a versenyt és délre ki is értünk a depó fogságából, ahonnan traktor húzott ki mindenkit. A nagypapám azt monda, hogy ilyen a sport: mindig új élményekkel, versenytársakkal és barátokkal leszel gazdagabb egy szezon után, ami újabb kihívásokra késztet majd.

Meg is lett. Lehetőséget kaptam a szövetségtől és a csapatomtól, hogy részt vegyek, és címeres mezben képviseljem hazámat az októberben rendezett csapat Európa bajnokságon, mint az egyik legfiatalabb versenyző a női kategóriában. Itt Világ- és Európa bajnokokkal állhatok majd egy rajtgépbe, ami már lassan több, mint amit álmodni mertem volna erre a szezonra.

gal lili szezonzaro 3Utána jönnek az erősítő téli edzések, futás, úszás, jóga, spinning, fitt 4 race, úgy minden napra valami jó, és a hétvégi motorozás ha az időjárás engedi. Jövőre pedig szeretnék a Cseh bajnokságban indulni, ha minden meg lesz hozzá, mert az már keményebb dió.

Üdv. mindenkinek és húzzátok tiltásig a gázt, mert ez a legszebb hang a világon!

gal lili szezonzaro 12

gal lili szezonzaro 12

gal lili szezonzaro 12

gal lili szezonzaro 12

gal lili szezonzaro 12

 

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük