Ezüst Eső – Yamaha RD 125 átalakítás
A hátsó lánckereket egy Honda CM 125 ledobott lánckerekéből fogaztattam. A légszűrő-felfogatás közbetéteként – miután elfekvő cucc – játékautó gumiabroncsát használtam fel.
A motor 2007-ben lett kész, sajnos túl későn. A sors iróniája, hogy a győri, ingyenes Omega koncertre sem készült el és nem is játszották a gép nevével azonos című számot…
Köszönet a segítségért: Dudás György, Szele László (esztergályos munkák), Rigó Rajmund (teleszkópszár), Jumbi (tank, kipufogó, gyári blokk átvétele), Falu Lőrinc (hegesztés, kormányhajlítás), Kustyán Attila (vázhegesztés), Kiss Imre (fogazás), András (blokk), Winkler András és Richárd (alapgép), Kurucz Jácint (fényezés), Tranzit BT (alkatrészek), Babics Péter (karburátor), Maci (kárpitozás).
Néhány szó a vas sorsáról.
Közvetlen a Kaposfőre költözésem előtt kutyafuttában fejeztem be. A futópróbák óriási gondokat jeleztek, amiket már nem volt időm megcsinálni. Pintér Balához került a vas.
Utólag építettem rá a gyári Simson kipufogót, elfért volna egy új rugó az első teleszkópba, de arra már nem volt se idő, se pénz. Bala lőtte be, nem is tudom, hogy ment igazán, Bala szerint úgy, mint egy átlag Simson. Nem sok pénzért sikerült eladnia, Kapuvárra került a vas.
Utána nem sokkal látták hirdetve a neten, elég kevés pénzért. Meg is vettem volna, de akkor már nem motorozhattam, pláne chopperrel nem.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Ennél is kicsit úgy érzem, nem becsülték meg eléggé a munkámat.
Érdekes megfigyelés: erre se fordítottam sok pénzt meg fáradságot, mégis relative ezt becsülték meg majdnem a legjobban. Tulajdonképpen nem maradtak rossz érzések vele kapcsolatban.