EICMA 2023: Milánóban 45 ország 2036 márkája gyűlt össze
Kedden megnyílt a 80. EICMA Nemzetközi Kétkerekű Kiállítás. Mielőtt a nagyközönség számára csütörtökön, 9-én megnyitja kapuit, a hatnapos kiállítás két napot a sajtó és az üzemeltetők számára szentel: több tízezer akkreditált szakember teszi látogatását ezalatt 120 különböző nemzetből…
2036 márka vesz részt, több mint 700 közvetlen kiállító, 67 %-uk külföldről, negyvenöt országot képviselve. Több mint 30 százalék az első alkalommal kiállító cégek aránya, nyolc pavilon foglalt, kettővel több, mint 2022-ben. Plusz több tízezer iparági szakember 120 különböző nemzetből, valamint újságírók, tartalomkészítők és kommunikációs szakemberek több mint hatvan különböző nemzetiségből.
Ezek a számok az EICMA, a kétkerekűek nemzetközi kiállításának 80. kiadásának számai, amely kedtől november 12-ig, vasárnapig várják a látogatókat a Fiera Milano kiállítási központba, Rho városába. „Olimpia-szerű adatok, a szenvedély és a kétkerekű mobilitás olimpiája, amelyet az olimpiai játékokkal ellentétben minden évben megünnepelnek” – nyilatkozta Pietro Meda, az EICMA elnöke a nyitórendezvényen, hangsúlyozva azt is, hogy az EICMA 2023-as kiadása „erőpróbát jelent az ágazat számára, amely ismét hangsúlyozza rendezvényünk központi szerepét és nemzetközi vonzerejét”.
A világ legfontosabb és leghosszabb életű színpadán tehát nemcsak az ipar, hanem minden termékágazat számára újra felgyulladnak a fények. A 109 éves múlt és a vásárból egyedülálló kiállítási eseménnyé való válás, amely legfontosabb értékeit a rendkívül gazdag tartalmi kínálatban és a b2c és b2b kettős jellegében találja meg.
Az EICMA a média számára fenntartott exkluzív sajtónappal kezdte nyitvatartását, egy kétnapos, az iparági szakembereknek szóló rendezvénnyel: termékbemutatók, sajtókonferenciák, világpremierek, kongresszusok, üzleti lehetőségek és intézményi találkozók. Paolo Magri, az EICMA vezérigazgatója és a Confindustria ANCMA (Kerékpár-, Motorkerékpár- és Kiegészítőgyártók Országos Szövetsége) elnöke éppen az esemény intézményi értékére tért ki, amikor a megnyitó ünnepségen beszélt, amelyen többek között Matteo Salvini miniszterelnök-helyettes, infrastrukturális és közlekedési miniszter, Attilio Fontana, Lombardia régió elnöke és Anna Scavuzzo, Milánó városának alpolgármestere is részt vett.
Az EICMA a saját közönségével reklámozza a 80. kiadását
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
„Ma az EICMA által elnyert vitathatatlan tekintély – mondta Magri – lehetővé teszi számunkra, hogy fontos érdekérvényesítő és kommunikációs tevékenységeket is támogassunk, hogy kizárólagos reflektorfénybe helyezzük az iparág gazdasági és társadalmi jelentőségét, hogy párbeszédet folytassunk az intézményekkel, és hogy összehozzuk a keresletet és a kínálatot, amire egyetlen más esemény sem képes. Mindez egy olyan országban történik, amely Európában vezető szerepet tölt be a termelésben és a piacon, amely ragyog a versenyeken, és amely vállalatai révén továbbra is a kiválóság, a szépség és az innováció szinonimája a világban”.”
Ami pedig éppen a vállalatok jelenlétét illeti, a pandémiát követő közjáték után számos fontos visszatérést jelentettek be, mind a gyártók, mind a teljes kiterjesztett ellátási lánc vállalatai között.
Minden készen áll arra, hogy izgalomba hozza a rajongókat, és ismét felkeltse a látogatókban az EICMA EFFECT-et, a 2023-as kiadásra választott célt és szlogent. A kétnapos üzleti esemény után, november 9-től 12-ig, csütörtöktől vasárnapig az EICMA a nagyközönség számára sűrű, különleges tartalmakkal teli programmal nyit, amely kiegészíti a kiállítók kezdeményezéseit és a standokon található számos terméket.
Az idei év nagy újdonságai közé tartozik a YUM terület, egy teljes egészében a városi mobilitásnak, az intézményeknek és az ágazat leginnovatívabb start-up vállalkozásainak szentelt kiállítótér, valamint az EICMA Esports Arena, amely a vásáron debütál, és első alkalommal hozza el a játékvilágot a milánói kiállításra.
„Egy projekt, az utóbbi, amelyet a fiatalok és a nagyon fiatalok bevonására hoztak létre, de” – nyilatkozta Meda elnök – „az ágazat vállalatai számára is eszközként, hogy a holnap piacára irányítsák a figyelmüket”. Az EICMA-n bizonyára nincs hiány fiatalokból, de ezzel a kezdeményezéssel, a tavaly elindított és folytatódó NFT kezdeményezéssel együtt, egyfajta ‘EICMA algoritmust’ szeretnénk bevezetni az interneten, hogy bevonjuk őket, és közvetlen élményt nyújtsunk nekik ebből a szenvedélyből”.
Nem feledkezve meg a jól bevált és magával ragadó javaslatról, az e-bike tesztvezetési területről, az EICMA EFFECT fotósorozatról, ahol az EICMA fotósai ingyenesen megörökítik a közönségnek a látogatás élménye által felkeltett érzelmeit, valamint az ideiglenes Bikers Shopról, a motorosoknak szánt kereskedelmi térről, ahol a motorkerékpárokhoz való kiegészítők, ruházat, sisakok, alkatrészek és mindenféle felszerelés vásárolható meg, és még sok másról.
Végül, de nem utolsósorban kihagyhatatlan a szabadtéri MotoLive aerában kínált show: itt a közönség ingyenesen élvezheti a bemutatókat, motoros tesztvezetéseket, zenét, szórakoztató műsorokat, kaszkadőrök előadásait, versenyeket az erre az alkalomra kialakított motocross pályán a versenyeket valamint Freestyle és Akrobatikus Trial futamokat.