Egy SV újjászületése – A kezdetek
Kezdésnek leszedtem az összes idomot, aztán nagyon aprólékosan áttakarítottam az összes darabját, majd a motort is. Így már látszott, hogy blokkon észlelt folyás nem a blokkból származott. Kis idő után meg is lett a probléma oka: a légszűrőből az egyik cső nem volt jól csatlakoztatva a helyére, abból származott a dzsuva. Ez megnyugtató volt, hiszen ez a probléma könnyen kezelhető volt.
Ezután le szerettem volna ellenőrizni a lánc és a lánckerekek állapotát, úgyhogy leszedtem a dekliket a kis lánckeréknél, majd a lánctakaró műanyag borítás került le, így mindent szépen kitakarítva már láttam, hogy rendben van.
A motor szépen indult, de bizonyos időnként nagyobbakat puffogott, úgyhogy kiszedtem a légszűrőt, és kiszereltük a karbikat. Nagyon alaposan kitakarítottuk őket, majd visszaszereltük, de a puffogás nem szűnt meg, úgyhogy lebeszéltünk egy karbiszinkonizálást. Mivel a motor már úgyis szét volt szedve a motor, megkértem a szerelőt, hogy nézze át a blokkot is, hogy ha van még valami gond, az inkább most derüljön ki.
A vezérműlánc feszítők kivételével mindent rendben talált, azokat megrendeltem (az árán kicsit nehezen tettem túl magam…). Egy hét múlva megjött az alkatrész, összeszerelte, és hazavittük a motort.
Az újjáélesztés természetesen itt még nem ért véget, nézzetek be hozzánk később is, vagy iratkozzatok fel RSS csatornánkra a legújabb fejleményekért!