CsajokMotoros divat

Csinos, csak az nem elég – Can-Am Spyder női motoros nadrág

can am spider noi motoros nadrag 16Tudom, egy motoros oldalon nem hangzik túl jól, de nem szeretem a túlöltözést a motoron. Természetesen nekem is van cordura kabátom, volt protektoros nadrágom is, de ha választani kell, inkább maradok a bőrnél. A legtöbb esetben viszont farmerban motorozom.

Nekem ez vált be, így kényelmes. A motorozás a szabadságról szól, nincs kedvem belepasszírozni valami kényelmetlen, kikeményített cuccba. Az alkatomnál, magasságomnál fogva (180 cm) eleve nem egyszerű olyan protektoros nadrágot találni, aminek a térde nem csúszik fel a combomig, mikor felülök a motorra, akkor meg még veszélyesebb, mint ha nem is lenne.

Mióta úgy tíz éve eladtam az utolsó bőrnadrágomat mert kihíztam – most milyen jól jönne, mikor megint ugyanannyi kiló vagyok, mint akkor – elkezdtem törni a fejem azon, hogy kéne valami olyan nadrág, amit motorozáshoz találtak ki, de nem nézek ki benne úgy, mint egy robocar. A legjobb lenne egy farmer, amiben benne vannak a protektorok – ha akarom. Ha nem akarom, akkor kiveszem, és akár hétköznap is viselhető. Persze még az sem ártana, ha női szabása lenne, és jól is nézne ki.

Tíz-tizenöt évvel ezelőtt ez még utópia volt csak. Mondjuk biztos lehetett volna egyedileg készíttetni ilyesmit valakivel, aki amúgy is készít motoros ruházatot, de végül is nem mélyültem el ennyire a témában. Igyekeztem motorozáshoz mindig olyan farmernadrágokat választani a boltban, amelyek viszonylag erős anyagból vannak… elvileg munkásruhát gyártottak ebből az anyagból eredetileg, tehát azok a farmerek, amik nem rugalmas, strech szövésűek, azért elég jól bírják a strapát.

Az utóbbi években egyre több márka kínálatában található már farmer szabású motoros nadrág. Létezik ilyen bőrből is és farmerből is, kivehető csípő- és térdprotektorokkal. Sőt, hogy még tovább menjek, már kimondottan női fazonok is vannak. A baj most már csak az, hogy egy ilyen nadrág nagyon drága. Ha már valaki beruház 50 000 Ft körüli összeget motoros ruhára, akkor lehet, hogy jobbat is talál a piacon, mint egy farmernadrág.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Tehát továbbra sem volt motoros farmernadrágom. Egészen tavaly télig, amikor Floridában egy motoros bolt leértékelt áruknak fenntartott részén meg nem láttam az igazit. Csak egy volt belőle, és pont az én méretem. Mintha csak rám öntötték volna. Can-Am Spyder márkájú, női fazon, kevlárral erősített, 156 dollár helyett 10 dollárért. Ha át sem számolom az árát, akkor is látszik, hogy a hülyének is megéri. Volt hozzá egy dzseki is ugyanennyiért, amit végül a húgomnak ajándékoztam – nekem „too much” lett volna tetőtől talpig farmerban motorozni, és amúgy is egy új Joe Rocket kabátra gyúrtam.

 

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük