EseményekMotorverseny

Célba értek az amazonok

camelialiparoti115 embert és gépet egyaránt próbára tevő nap után véget ért a 2013-as Dakar Rally. A maroknyi hölgy indulóból végül mindössze hárman érték el Santiagot, a verseny utolsó állomását.

A motorosok közt egyedül Laia Sanznak sikerült célba érnie, idei teljesítménye az összesített lista 93. helyére volt elegendő. Vetélytársa a chilei Josefina Gardulski a 9. szakaszon feladta a versenyt. Új belépőként ez is komoly eredmény!

A quadosok egy szem hölgye, Camelia Liparoti idén sem hozott szégyent a szebbik nemre. Mondhatni papírforma szerint kiválóan teljesítette a távokat, így az összesített tabella 15. helyén végzett.

Bár a legtöbb nő idén az autók mellett tette le a voksát, közülük is csak egy szerencsés futhatott be a célba. Ő pedig nem más, mint a pilótaként versenyző Martha Marino, aki a 88. helyen zárta a versenyt. Martha egyébként szintén új induló volt a ralin.

A többi hölgyről részben már beszámoltunk: Adriana Andreani és társa a tavalyi kudac után idén sem tudott rajthoz állni, és a francia Catherine Derousseaux sem mondható igazán szerencsésnek, hisz számára a 2. szakasszal véget is ért a verseny.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

A németek büszkesége Stefanie Manns ugyan bejutott az Atacama sivatagba, kijönnie azonban már nem sikerült, így a 6. szakaszon kénytelen volt feladni.

Hiába iktattak be a szervezől pihenőnapot a 8. és 9. szakasz közé, a 9. etap 852 kilométeres távja – egyben ez volt a leghosszabb napi kilométer is a verseny során – így is kifogott a Josefina Gardulskin. Másnapra is jutott női kudarc, a 10. szakaszon Eugénie Decré számára is végert ért a Dakar.

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük