EseményekMotorverseny

Bevégeztetett: Női Gyorsasági Motoros OB II. futam

mams noi ob 2011 04 24 2Húsvét hétvégéjén sikeresen lebonyolították az Alpok-Adria és a magyar bajnokság versenyeit, egyúttal ez volt a BR Organisation Kft. hattyúdala a Hungaroringen.

Húsvétkor sokaknak a pihenésé volt a főszerep, de nem a gyorsasági motorsport magyar versenyzőinek. Ők a Hungaroringen töltötték az ünnepi hétvégét, ahol az Alpok-Adria Bajnokság nyitófutama mellett a Magyar Bajnokság és a Női Gyorsasági OB második fordulóját is ekkor rendezték meg.

Végeredmény 600+ kategória

MAMS Országos bajnokság

1. Kis Viktória
2. Kis Anita
3. Lökös Klaudia
4. Fidler Rita
5. Süli Eszter

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Dunlop Trophy for Ladies

1. Kis Anita
2. Lökös Klaudia
3. Fidler Rita

A sort az Alpok-Adria Bajnokság Supestock600-as versenye nyitotta, amelyben Kovács Niki (No1 Mini és Motoros team) egyetlen nőként az ötödik sor elejéről indulhatott a 30 fős nemzetközi férfi mezőnyben. Egy jó rajtot követően, sikerült eljönnie a középmezőnnyel, és már az ötödik körben megdöntötte korábbi egyéni legjobbját, mely egyben a női pályacsúcs is volt.

Újabb három kör és néhány előzés után pedig sikerült az, amiért igazából rajthoz állt ezen a versenyen, 1 perc 58 másodpercen belül motoroznia! Egészen pontosan 1:57.627-nél állt meg a stopper. Ekkor még ez volt az új női rekord. De nem sokáig.

Pár óra elteltével már a Magyar Bajnokság Superstock600-as futama várt versenyzőnkre. Akárcsak április elején, most is a nyolcadik helyről indulhatott Niki. A mezőny ezúttal lassan szakadt csak szét, Niki pedig tartotta az iramot a többiekkel, mi több, előzést előzés követve, egyre előbbre jutott. A verseny alatt újra és újra egyéni csúcsot futott, és a verseny alatt megfutotta a valaha volt legjobb női köridőt a mogyoródi pályán, 1:56.914-et. A második helyen haladó versenyző elesett, így Niki harmadikként kezdte meg az utolsó kört. Nem számított azonban a mögötte érkező társra, biztonsági utolsó kört futva, nem zárta az íveket, így három kanyarral a leintés előtt leszorult a dobogóról, és a negyedik helyet szerezte meg a versenyben.

Kis Viki (NEXT Generation Hungary) számára szintén nem volt izgalmaktól mentes ez a nap, ugyanis a versenymotorjának kulcsa Kecskeméten maradt. Egy készséges, kedves rokonnak köszönhetően, azonban időben megérkezett a kulcs a Hungaroringre, így az utolsó időmérőn már Viki is részt tudott venni. A kezdeti stressz érezhető volt a köridőkön, 2.01,526-tal a 2. rajtkockába sikerült kvalifikálnia magát a női mezőnyben.

Az időmérő után indult a versenysorozat egyik legkeményebb kategóriája, az Alpok-Adria Superstock1000. Viki 24 versenyző között egyedüli nőként állt rajthoz a 19. helyen. A rajtot rosszul kapta el, de még így is a 14. helyen sikerült elkanyarodnia a célegyenes végén. A harmadik körben megelőzték, majd tartotta a pozícióját a 11 körös verseny végéig. Pontszerző helyen, tizenötödikként ért célba élete legjobb köridejét, 1.58,725-öt megfutva.

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük