Az új Ducatival nyitott az EICMA
Azonban nem csak a Ducati az egyetlen motorgyártó, aki az EICMA idejére időzítette új motorjának bemutatóját. A SAXON motorgyár is Milánóban leplezi le legújabb motorját, a Crownt, amit az 1950-es, 1960-as évek minimalista motorjai ihlettek.
A motorra jellemző a letisztult, egyszerű vonalvezetés. Néhány alkatrésze azonban a custom jegyében készült, ilyen a tank, a hátsó sárvédő és az olajdekni. Ebben a motorban gyönyörűen egyesül a custom motorok egyedisége, és a szériamotorok megbízhatósága, kényelme és kiváló teljesítménye.
A Honda is megmutatott pár új modellt a jövőévi palettából. Bemutatta az új Hornetet, a CBR 600-F-et, a kisciberét azaz a CBR125-öt. Egyik legérdekesebb új modellje, az egyre inkább túramotornak mondható VFR800X Crossrunner sem maradt otthon. Bónuszként pedig bemutattak egy meglehetősen egyedi koncepciómotort is.
Képek a Saxon Crownról
Képek a 2011-es Hondákról
Képek a BMW concept C robeszáról
A vásárra a BMW sem érkezett üres kézzel. A német gyár teljesen új koncepcióját, a BMW Concept C-t. A változó fogyasztói igényekre reagálva a BMW Motorrad úgy döntött, hogy ismét új szegmensbe lép, és termékpalettáját a nagytestű robogók felé bővíti. Az új termékszegmens először két innovatív prémiumkategóriás, belső égésű motorral szerelt robogónak ad majd lehetőséget a bemutatkozásra.
A koncepció alapján fejlesztett sorozatgyártású modellek különböző karakterisztikájuknak köszönhetően széles célcsoport számára nyújthatnak alternatívát. Ezen felül a BMW Motorrad gondolkozik azon is, hogy később elektromos motorral is elérhetővé teszi e két jövőbeli modelljét.