fbpx

Alapvető szükséglet a közlekedés, így nyitva maradhatnak a szervizek

motorcycle industry councyl social distancingA powersport gyártásában, forgalmazásában, értékesítésében, bérlésében és karbantartásában dolgozók nélkülözhetetlen munkavállalók, az április 17-én kiadott, újonnan felülvizsgált, amerikai szövetségi irányelvek szerint.

A Motorkerékpár Ipari Tanács (Motorcycle Industry Council) pénteki közleménye egyértelművé teszi, hogy számos powerport-vállalkozás továbbra is nyitva maradhat az Egyesült Államokban, köszönhetően az irányelv új kiegészítésének.

Ezt az útmutatást, amely körvonalazza a szövetségi kormány álláspontját az alapvető munkavállalókkal kapcsolatban, jelenleg 33 állam használja. Az otthon tartózkodási rendelkezések az “autójavító” alkalmazottakat már eddig is az alapvető munkavállalók kategóriájába sorolta, nekik tehát nem kellett otthon maradniuk. {loadposition cikkreklam}

A szállítási ágazatra vonatkozó CISA 3.0 útmutató most kifejezetten tartalmazza: “A járművek és más szállítóeszközök (ideértve az elektromos járművek töltőállomásait is) és az ezeket lehetővé tevő ellátási láncok dolgozói a gyártás, forgalmazás, értékesítés, bérbeadás, javítás és karbantartás szempontjából kritikus munkavállalók. Ezek a munkakörök alapvető szükségletnek számítanak az alapvető munkavállalók utaztatásának folyamatosságának megkönnyítésére.”

“Hálásak vagyunk a CISA igazgatójának, Christopher Krebs-nek, aki meghallgatta az ügyünket és közzé tette ezt a fontos magyarázatot” – mondta Scott Schloegel, a MIC kormányzati kapcsolatokért felelős alelnöke. “Minden típusú jármű megfelelő karbantartása – ideértve a vészhelyzeteket is – feltétlenül szükséges. Mindazonáltal mindenkinek be kell tartania az állami és helyi irányelveket, valamint az egészségügyi hivatalos irányelveket, és gyakorolnia kell a társadalmi távolságtartást.”

Magyarországon tudtommal eddig nem született ilyen kinyilatkoztatás. Habár egyelőre nem tudjuk, hogy a következő napokban szigorításra vagy enyhítésre számíthatunk a #maradjotthon akciótervben.

 

Forrás: AMD, Kép: 123RF

NaNa

Motoros újságírói pályafutását 1995-ben kezdte gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgázott a JATE Budapest Média Intézetében Kommunikáció és PR szakon, diplomamunkáját a Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök címmel írta. 2006-ban alapította meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Facebook Hozzászólások