fbpx

A V-Rod Muscle új kampánya

A Harley-Davidson cég egy egészen új hirdetési kampányt készített az új V-Rod Muscle eladásának megsegítésére.

A tradícionális gondolkodású, amerikai motorgyár ezútal új vizekre evezett. A V-Rod legújabb, 209-es változatát egy híres modellel, Marisa Millerrel tuingolta fel.  ültette a legújabb. 2009-es modellre. A Sports Illustrated fürdőruha kiadása és a Victoria’s Secret modellje igazán jól mutat ezen a dögös, új izommotoron. A marketingigazgató szerint, a V-rod művészi formáit kiemelik a hölgy kellemes hajlatai, amelyek nem csak egy klasszikus amerikai szépséget, hanem erőt és sportosságotis sugároznak.

Miller maga is motorkerékpárokközelében nőtt fel Kaliforniában. Apjaés nagybátyja is Harley-Davidsonon motorozott. Persze ez még nem jelenti azt, hogy ettől többen megveszik majd a V-Rod Muscle-t.

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x