fbpx

A Spyderwoman a Can-Am sikertörténete

Can-am Ryker

A háromkerekű „roadster” Spyder és Ryker motorkerékpárokat gyártó Can-Am az elmúlt néhány évben a nőket célozta meg termékeivel és promócióival.

Az egyik kézzelfogható eredmény, hogy belépő szintű háromkerekű Can-Am Ryker tulajdonosok több mint 38%-a nő. Körülbelül kétszerese az Egyesült Államokban közlekedő nők számának, és körülbelül háromszorosa a nők motorozásban való részvételének olyan helyeken, mint Ausztrália és Európa.

A Can-Am sikerét más motorkerékpár-cégek is megirigyelték, így fokozatosan ők is a lakosság eme elfeledett fele irányába fordulnak. Amivel mi csak jól járunk

A nők vonzódnak a Rykerhez

Eltekintve attól a ténytől, hogy a háromkerekűeket könnyebben és biztonságosabban vezethetik, mint a kétkerekűeket, nagyrészt a nők megcélzására irányuló sajátos stratégiájuk, az úgynevezett WOOR (Woor of On-Road). Ez egy globális kezdeményezés, de nagyrészt Észak-Amerikára összpontosít.

Űrdongóba oltott fűnyíró: Cam-Am Ryker 900 teszt – VIDEÓVAL!!!

Az elmúlt évben a WOOR 12 különböző célt támogatott, beleértve a nők számára szervezett túrákat és rallykat, egy női motoros fesztivált, a nőkre összpontosító jótékonysági szervezeteket és egyéb olyan kezdeményezéseket, amelyek támogatják a motorozni szerető nőket.

A globális kampánynak köszönhetően nemcsak nőtt a Spyders és Rykers női tulajdonosainak száma, hanem a vállalat közel 20 díjat kapott helyi és globális szervezetektől az inkluzivitásért és az oktatásért.

Ezek közé tartozik az ANA Multicultural Excellence Awards elismerése, amely az év legjobb multikulturális reklámkampányait ünnepli.

Az egyéb kitüntetések:

  • 2021-es amerikai Effie-díj az elkötelezett közösségért – Termékek / Digitális.
  • Öt díj az IDÉA-díjból: Média Nagydíj nyertese, Legjobb tartalomkészítés, Legjobb integrált kampány, A közösségi média legjobb felhasználása, valamint az adatok és kutatások legjobb felhasználása.
  • Négy díj a CMA Awards-tól – Kanada: Business Impact (Arany), Environics Analytics Data-Driven Marketing (Arany), Márkaépítés (ezüst) és Engagement (bronz).
  • Három díj az Észak-Amerikai Médiafesztiválról (NYC): A legjobb autóipari kampány (arany), a bírák választott díja és a digitális platformok legjobb használata.
  • A Festival of Media Global adatainak és betekintéseinek legjobb felhasználása.
  • A legjobb kampány az MMG Awards adatai alapján.
  • Autóipari Nagydíj a World Media Awards-tól.
  • Az év médiaterve az AdWeek-től – NYC.
  • Az Év Bronz Médiaügynöksége – Kanada a Stratégiától.
  • Niche Marketing (ezüst) díj a Media Innovation Awards-tól

A Can-Am On-Road globális marketing igazgatója, Martin Ethier érthető módon „izgatott”.

A Women of On-Road vezetője Evelyne Plante szerint a WOOR minden nap tanácsot, támogatást és inspirációt nyújt, hogy segítsen a nőknek leküzdeni azokat az akadályokat, amelyek megakadályozzák őket abban, hogy megtapasztalják a motorozás élményét.

„Még hosszú út áll előttünk a nők számára a motorkerékpár-iparban, de büszkék vagyunk arra, hogy mélyreható hatást érhetünk el, és változást hozhatunk, miközben inspirálunk másokat” – mondja.

„2022-ben izgatottan várjuk, hogy még több nők által vezérelt lehetőség valósuljon meg küldetésünk folytatásához. Keményen fogunk dolgozni a program globalizálásán, több Can-Am kereskedőnk bevonásával, és a közösségünk tagjainak további összekapcsolásán, online és offline egyaránt.”

Ha többet szeretnél megtudni a Can-Am On-Roadról, csatlakozz a Women of On-Road Facebook-csoporthoz.

Ajánlom másoknak is

Lepd meg a szerelmed egy páros motoros karkötővel Valentin napra!

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 votes
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x