A két közepes méretű robogó még feljebb lépett műszakilag: BMW C 400 X és C 400 GT
Fékek
Új féknyergekkel, valamint azonos hosszúságú úton járó első- és hátsó-fékkarral látták el a fékrendszert. Megfelelőbb világítású tároló és USB töltőaljzat is került a motorra.
Az új C 400 X és C 400 GT a fékrendszer tekintetében is előrébb lépett. Az új féknyergeknek köszönhetően az első dupla tárcsafék stabilabb és határozottabb nyomáspontúvá vált, emellett a fékdugattyúk visszahúzódási jellemzői is előnyükre változtak. Mindezek mellett a hátsó fék működtetésére szolgáló bal, illetve az első fékhez tartozó jobb oldali fékkar azonos hosszúságú úton mozog, ami szimmetrikus fékezési érzetet biztosít.
Az ülés alatt található tárolórekesz (amely alapból 31, a Flexcase alkalmazása esetén pedig 45 literes) tökéletesített megvilágítása jelentős mértékben fokozza a kényelmet. A fényforrás oldalról felülre költözött a tökéletesebb megvilágítás érdekében. A különféle elektromos eszközök töltése eddig a 12 voltos fedélzeti csatlakozóról volt megoldható, azonban a lehetőségek száma most nőtt azzal, hogy a jobb első tárolórekeszbe bekerült egy USB-töltőcsatlakozó.
Új változatok
Két új, vonzó színnel, valamint két új stílusvariánssal, a „Sport”- tal (C 400 X) és a „Triple Black”-kel (C 400 GT) bővült a kínálat.
Elődjeikhez hasonlóan az új BMW C 400 X és C 400 GT formatervét is a BMW Motorrad semmi máshoz nem fogható dizájnnyelve határozza meg. A modern, jövőbe mutató megjelenés tökéletesen tükrözi a BMW Motorrad dizájnfilozófiáját. A BMW Motorrad mindkét új közepes méretű robogója három különböző színvariációban érhető.
C 400 X
- Blackstorm metallic alapfényezés.
- Opcionálisan Szürke (Granite Grey metallic) fényezés
- Style Sport (Blackstorm metallic/Racingblue metallic matt).
C 400 GT
- Fehér (Alpine White) alapfényezés
- Opcionálisan Szürke (Kallisto Grey metallic) fényezés
- Style Triple Black (Blackstorm metallic matt csíkokkal).
A BMW C 400 X és C 400 GT újdonságainak áttekintése:
- Erős egyhengeres, az EU5 emissziós szabványnak megfelelő motor E-gas rendszerrel, új motorvezérlő elektronikával, valamint optimalizált röpsúlyos tengelykapcsoló.
- Optimalizált alapjárat.
- Kipörgésgátló (ASC) automatikus rádiuszkalibrálással és emelt minőségű beavatkozási kultúrával.
- Fékrendszer új féknyergekkel, határozott nyomásponttal, valamint azonos hosszúságú úton járó első- és hátsófék-karral.
- Ülés alatti tárolórekesz optimalizált világítással, USB-töltőcsatlakozó a jobb elülső tárolórekeszben.
- Két új, vonzó szín, valamint két új stílusvariáns, a „Sport” (C 400 X) és a „Triple Black” (C 400 GT).