A Honda újdonságai a 45. Tokioi Motorkiállításon
PCX Hybrid:
A Honda vadonatúj fejlesztése egy kisméretű, kompakt, kimondottan motorkerékpárokhoz tervezett, hibrid rendszer. Legfontosabb elemei között megtalálható a szénkefe nélküli, generátorként is működő önindítómotor (ACG), továbbá a nagy teljesítményű akkumulátor. Ezek révén egy rendkívül nyomatékos és fürge robogó született a PCX Hybrid személyében, ami már 2018-ban elérhető lesz a Honda ázsiai kereskedéseiben.
Gold Wing Tour /Gold Wing:
A Honda leleplezte a luxustúrázók egyik ikonját, a márka zászlóvivőjét, a kívül-belül teljesen megújult Gold Winget. Jellemzői a hétfokozatú, dupla kuplungos DCT-erőátvitel, a rendhagyó, két lengőkarra épülő első felfüggesztés, illetve a teljesen átdolgozott, hathengeres, hosszában beépített erőforrás. Japánban várhatóan 2018 áprilisában indul a Gold Wing árusítása, mégpedig a helyi, vadonatúj „Honda Dream” értékesítési csatornán keresztül.
Super Cub 110 – a százmilliós darabszám elérésnek emléket állító, jubileumi modell
A Super Cub 110 már kiforrott hajtásláncának köszönhetően is rendkívül kivételes típusnak számít, különlegességét azonban tovább fokozza, hogy a Honda kimondottan a Tokiói Motorkiállításra készítette a speciális kiadást. A közkedvelt ingázómotor legújabb változatával kettős jubileumot ünnepel a gyár: hatvan éve indult hódító útjára a Super Cub széria és kereken egymillió darabot gyártottak belőle ez idő alatt.
Super Cub C125:
Elődje, a Super Cub C100 megjelenését örökölte a most leleplezett C125, azonban a műszaki tartalmat illetően messze túlmutat felmenőin. Egyebek mellett kulcsnélküli indítás és elektromos ülésnyitó mechanizmus teszi gondtalanná a mindennapokat a C125 nyergében, nem beszélve az élményteli motorozáshoz elengedhetetlen teljesítményről.
Cross Cub 110:
A napjainkban oly népszerű crossoverek stílusjegyeit viseli a városi környezetben és laza terepen egyaránt otthonosan mozgó Cross Cub 110. A sommásan csak „rekreációs célokra”, kikapcsolódásra ajánlott motorral a Super Cub család eddig rejtett erényeire próbálnak rávilágítani. A hangsúlyos lábpajzs és a széles abroncsok arra utalnak, hogy a Cross Cubbal bátran meghódíthatók a városon túli, vadregényes ösvények is.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Monkey 125:
Egyhengeres, fekvő helyzetű, 125 köbcentis erőforrást építettek a jellegzetes formájú Honda Monkey legújabb változatába. Továbbra is egyedülálló, ultrarövid és magas sziluett jellemző a típusra, vagyis az összetéveszthetetlen megjelenés garantált, s a bájos Monkey vonzerejét tovább fokozza a formás LED-lámpa, valamint a modern, digitális műszeregység.