A Harley önálló márkacsaláddá teszi az elektromos LiveWire-t
A Harley azonban nincs egyedül azzal, hogy az elektromos meghajtás terén „jót kell mondania”. Az iparágat már most is érintő, a jövőbe mutató változások minden motorkerékpár-gyártót érintenek, és nem lehet figyelmen kívül hagyni őket – sem a villamosítás, sem az automatizálás tekintetében.
Jochen Zeitz idézett szavait idézzük: „A HardWire stratégiájának hat pillére közül az egyik az elektromos vezetés – a LiveWire tisztán elektromos márkaként történő bevezetésével megragadjuk a lehetőséget, hogy az EV piacán vezető szerepet töltsünk be és meghatározzuk azt.
„Azzal a küldetéssel, hogy a világ legkívánatosabb elektromos motorkerékpár márkája legyen, a LiveWire úttörő szerepet fog betölteni a motorozás jövőjében, a városi kalandok hajszolásában és azon túl is. A LiveWire emellett olyan innovációt és technológia fejlesztését tervezi, amely a jövőben a Harley-Davidson elektromos motorkerékpárokban is alkalmazható lesz.”
Na ez a fontos rész!
Az első LiveWire márkájú motorkerékpár a tervek szerint 2021. július 8-án kerül forgalomba, és 2021. július 9-én lesz a premierje az IMS Outdoors motorkiállításon a kaliforniai Irvine-ban.
A LiveWire a leírás szerint a Harley-Davidson vonalából származó „agilis diszruptor” DNS-éből merít, kihasználva az EV-szektorban szerzett egy évtizedes tanulságokat és a világ legkívánatosabb motorkerékpár-márkájának örökségét.
„Kezdetben a városi piacra összpontosítva a LiveWire úttörő lesz az elektromos motorkerékpárok terén, és azon túl is. A LiveWire a tervezéssel és az iparág vezető tehetségeit vonzó innovációval virtuális központ lesz, kezdetben a kaliforniai Szilícium-völgyben (LiveWire Labs) és Milwaukee-ban (Milwaukee, WI).
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
„Az indulástól kezdve a LiveWire [a márka] független márkaként fog együttműködni a Harley-Davidson hálózat résztvevő kereskedőivel. Egy innovatív go-to-market modell fogja ötvözni a digitális és a fizikai kiskereskedelmi formátumokat, a helyi piacra szabva az élményt, és lehetővé téve az ügyfelek számára, hogy a LiveWire-t a saját feltételeik szerint fedezzék fel.”
Mivel azonban a LiveWire arra törekszik, hogy „megragadja a lehetőséget, hogy vezető szerepet töltsön be az EV területén, és újítson a vásárlói út során”, továbbra is lesz néhány „dedikált EV bemutatóterem” kiválasztott helyszíneken, kezdve Kaliforniával – lehetővé téve az ügyfelek számára, hogy „magával ragadó és innovatív módon tapasztalják meg a LiveWire márkát”.
„A LiveWire az EV-re összpontosítva a jövő technológiájának fejlesztését és a motorozás átalakításának vezetéséhez szükséges képességekbe való befektetést tervezi. A LiveWire arra számít, hogy profitálhat a Harley-Davidson mérnöki szakértelméből, gyártási lábnyomából, ellátási lánc infrastruktúrájából és globális logisztikai képességeiből.”
„A Harley-Davidson és a LiveWire együtt kívánnak működni és megosztani egymással technológiai fejlesztéseiket, hogy biztosítsák az iparág vezető alkalmazását a saját fő szegmenseikben.”