EseményekMotorverseny

A Hála Napja Motegiben

a hala napja motegiben 3Sikeresen szerepelt a Super GT Honda Grand Prix-n a Team Kunimitsu két indulója, Naoki Yamamoto és Jenson Button is. A brit már visszavonult a versenyzéstől, pontosabban a japán Super GT bajnokságból, amelyen tavaly Naoki Yamamotóval és Hondával diadalmaskodott. A mai Super Formula-döntő csatát Lucas Auer nyerte.

A rajongók legnagyobb örömére Takuma Satónak jutott a megtiszteltetés, hogy vezetheti a legendás McLaren Honda MP4/4-et, amellyel Ayrton Senna 1988-ban megszerezte az F1-világbajnoki címet. Mindeközben Crutchlow (Honda LCR Castrol) a félelmetes Honda NSR500 nyergében ült, azon, amellyel Eddie Lawson 1989-ben fényes győzelmet aratott a világbajnokság 500 cm3-es géposztályában. A nosztalgikus hangulat mindenkit magával ragadott…

Kvyat, aki a hétvégén Sao Pauloban versenyez majd, nagyon örült, hogy – életében először – részt vehetett a Honda Racing Thanks Day-en.

– Nagyon jó, hogy itt van minden a Honda legkorábbi F1-es autóitól a legújabb autókig – mondta el a 25 éves orosz. – Hihetetlen volt az a támogatás, amelyet itt éreztem–kaptam a Honda rajongóitól, és természetesen Suzuka is fantasztikus. Szeretnék köszönetet mondani a japán rajongóknak azért a szenvedélyért, amellyel a Hondát, az autót és motorsportot támogatják.

a hala napja motegiben 4Crutchlow izgatott volt az NSR500 nyergében rótt versenyzéskörök után. – Hihetetlen és valódi kiváltság az NSR vezetése! – mosolygott a 34 éves brit, aki három MotoGP-verseny győztese volt a Honda RC213V-vel. – Úgy nőttem föl, hogy figyeltem, ahogy a srácok az 500-asokkal versenyeznek. Ezek a motorok azóta is lélegzetelállítóak, de nem tudom elképzelni, milyen érzés lehetett 1989-ban rajthoz állni velük – fűzte hozzá.

Satonak, aki 2017-ben az első japánként nyert a világhírű Indy 500 futamon, igencsak mozgalmas napja volt, hiszen vezette Senna MP4/4 versenyautóját, saját, versenygyőztes Indy 500-asát, egy Super GT-autót, valamint a Suzuka Racing School autóját, amit az az iskola állított rajthoz, ahol egykoron karrierjét elkezdte.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

a hala napja motegiben 5– Ez nagyszerű lehetőség a rajongóknak, hogy megismerjék, lássák a Honda örökségét, ugyanakkor a pilóták is jól érezhetik magukat, azzal együtt, hogy a versenyeket mindenki komolyan veszi – mondta Sato. – Ez tökéletes módja annak, hogy egy nagyon boldog pillanattal fejezzük be a szezont, és a legjobb megoldás arra, hogy megmutassuk a rajongóknak, mennyire értékeljük támogatásukat.

Takahiro Hachigo, a Honda Motor elnöke szintén köszönetet mondott a rajongóknak
– A Honda 1959-ben vett először rész világbajnokságon, abban az évben, amikor születtem! Bizony, a márka ilyen régóta van jelen a motorsportban… Bárhogy is, szeretnék köszönetet mondani a rajongóknak azért, hogy évek óta támogatnak minket, úgy a motor-, mint az autósport területén.

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük