A dagi fickó odarongyol – Harley Davidson Fat Bob 2016 Teszt
A lámpái fizikailag kicsinek tűnnek elsőre, de éjszaka is elég jó fényt adnak, nem kell aggódni tőle. A lámpán a két fekete keret kissé tudálékos okoskatekintetet ad a motornak, de a villahidak és a teleszkópok által megrajzolt kockafej ezt ellensúlyozza. A hátulján ugyanúgy két lámpa figyel, viszont ledesek, érdekes lefelé fordított patkó alakú tokozásban.
A motor elölről nekem összhatásában egy jóllakott katonai tankpilóta benyomását kelti a keki-zöld színnel és a tankon lévő átlós csíkkal. Külön tetszik, hogy nincs rajta vásári bazár mennyiségű kiegészítő, de persze minden egyéb csiricsáré opcionálisan vásárolható erre is mint minden egyéb HD-ra.
Az alacsony üléspozíció miatt alig kell lábat emelni és széles mind kézre mind lábra. Enyhén U-szög pozícióban ülünk: előrenyújtott karok és lábak. A dizájnos testtartás viszont nem ment az ergonómia rovására, a motor egészen kényelmes, hosszú távon is. A kormány elérhető közelségbe hajtogatva, a forma nem ment a funkció kárára, sőt!
A járgány a nagy tömeghez képest egészen jól kanyarodik és egészen fürge, még akár finoman döntögethető is, bár a kanyarvadászok sikítani fognak, mert az ő értékrendjükhöz ez korai (a HD-hez képes viszont már szerintem egész jó). Egyre kulturáltabb vasakat rak össze a HD is, aki meg bele akar feküdni a kanyarba, az ne erre üljön.
Beindítva a lányok örülni fognak, kellemes finom rezgéssel adja tudtunkra a létezést. A hangja alapjáraton békésen dörmögő, szájtépés közben mélyről hörgős, vaddisznósan röfögős. Az ülés hátul kényelmesen megtámaszt farokcsontnál, és fotelszerűen körbeöleli a fenekedet. Az utasnak viszont picike helyet rajzolnak, volt is nyafogás, de a háttámla kárpótolta.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Az üléspozíció U szöges volta még hagyján, de a tankba nem tudsz kapaszkodni lábbal sehol a jobb oldalon kilógó szerkezet miatt, nagyobb fékezésnél az utas rosszabb esetben a nyakadba esik és te pedig lábon nem sokat támaszthatsz, csak kézből. Ez menet közben azonnal óvatosabb tempóra int.
Sőt az említett fedél annyira kilóg, hogy a hátsó fékre a lábfejemet nekem külön be kellett forgatni, ami valljuk meg nagyon kényelmetlen (40-es lábméretről beszélünk, lehet egy 45-ös férficsizma már kényelmesen eléri). Ha csak 5 centivel lógna kijjebb a fékpedál, már tökéletes lenne, így viszont kínszenvedés a hátsó fék használata.