fbpx

EMAT a Millenárison 2011

Április 2-3. között az épített motorok és a hot rodok vették birtokukba a Millenáris csarnokot.

Immár tizenötödik alkalommal rendezte meg a Devils MC, a Rusty Rodders CC-vel karöltve az EMAT-ot, az Épített Motorok és Autók Találkozóját. A két nap alatt négyezer ember fordult meg a kiállításon. A parkban zajló családi rendezvényről is sokan benéztek a biker bulira, aminek a tanúja voltam a kapuban való tartózkodásom közepette.

Végeredmény

Motorok:

Legjobb east block: 7. Kiss-Bus Gyula, 4 hengeres P20
Legjobb streetfighter: 22. Marózus műhely, Marczinkó Tamás, Triumph
Legjobb dragster: 45. Gál Tamás, Suzuki Hayabusha turbó
Legjobb trike: 13. Kása László, Angel Wing
Legjobb Harley-Davidson: 19. Radical Garage, El Camino
Legjobb külföldi custom: 51. MS Tuning, Milan Scaba (Csehország), Buell
Legjobb fényezés: 5. Paintbox (King Machine), Pepenero
Legjobb módosított chopper: 33. Müce choppers, HD softail
Legjobb épített chopper: 2. Hömbi custom bike – King Machine Choppers, Ultima
Legjobb módosított lowrider: 23. Marózus műhely, Night Rod special
Legjobb kézimunka: 48. BT Choppers (Lengyelország), HD Shovelhead
Legjobb módosított old school: 50. Paolo Faragula (Csehország), XXL Sportster
Legjobb módosított radikális: 48. BT Choppers (Lengyelország), HD Shovelhead
Legjobb épített lowrider: 24. Kchoppers (Csehország), Devil’s shit
Legjobb custom old school: 25. Sapka Művek, Triumph
Legjobb épített radikális: 37. Hardtail Choppers, Sportster 883
Best of Show: 5. King Machine Choppers, Pepenero

Autók:

Legjobb oldie: 1. Gruia Lázár Hunor, Mustang Fastback, 1965
Legjobb custom: 25. OGCW – All in (Vajdaság), Zastava, 1966
Legjobb street rod: 3. EK autó, Pontiac Firebird, 1969
Legjobb hot rod: 30. Pavel Caslava, Boys n Toys (Csehország), Ford, 1937
Best of Show: 24. Papp László /HRP – Magyar György, Lincoln, 1950

Kerékpárok:

1. hely: 12. Chopper Shop, Monyec
2. hely: 30., 31.Szilvási István, épített, veterán jellegű
3. hely: 7. Pipergarage, Dudás Attila, BalassagyarmatMég több kép a galériában

Ötvenöt motor és harmincöt autó versenye zajlott a Millenárison. Ezek közül nyolc motor, és négy autó a külföldi mezőnyt erősítette. A nemzetközi zsűri mellett sok külhoni vendég megtisztelte a rendezvényt.

Szerencsés volt ez az év a magyar szervezőknek, ugyanis idén Lengyelország, Csehország és Szlovákia mellett, alapítói lettek a legátfogóbb épített motoros nemzetközi bajnokságnak, a kelet-európai motorépítő bajnokság rendezvénysorozatának.

Az autók és motorok mellett, idén custom és oldtimer kerékpárjukat is bemutathatták a tervezők, melyek közül egyet szerencsém volt kipróbálni. Persze, rögtön rájöttem, hogy túl rövid a lábam ahhoz, hogy normálisan tudjak a járművel haladni, ezért a kanyarodást sem mertem megkockáztatni. Mindenesetre, mielőtt nekimentem volna a hot rod festményekkel teli falnak, inkább jobbnak láttam lefékezni…

Apropó, festmények! A gyönyörű alkotásokat Kiss Attilának, Művésznek, Mike Tamásnak, Pál Lászlónak, Szabó Erik Paintboxnak, és Gröschl Rezsőnek köszönhettük.

A motorshown a tetoválók mellett nagy sikere volt a Wild címlaplány szépségversenynek, melyet Fülöp Adrienn nyert meg. A második helyezett A. Emese, a harmadik pedig Hegedűs Hajni lett.

A szombati napot kicsit beárnyékolta a bombariadó, mely – mint utóbb kiderült – a családi rendezvényen részt vevő miniszternek szólt. Ez a sajnálatos történés a motorosoknak sem kedvezett, mert mindenkinek el kellett hagynia a csarnokot, pontosan a koncertek kellős közepén.

Félve indultunk el vasárnap reggel, hogy vajon mi vár még ránk, de szerencsére semmi sem történt, és rendben lezajlott az EMAT. Legalább a természet erői velünk voltak, ugyanis gyönyörű napsütéses idő kerekedett a hétvégén.

Most egy kicsit feltöltekeztek energiával az épített motorok és autók kedvelői. Bár, egy ilyen jellegű rendezvényre még a két nap is kevés, hiszen a jó buliknak soha sem kellene, hogy vége legyen… Mindenesetre, várjuk a következő EMAT-ot!

Ajánlom másoknak is

Irj cikket a Csajok a motoron oldalra!

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 votes
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x