fbpx
KiemeltMotorokMotortesztek

A dagi fickó odarongyol – Harley Davidson Fat Bob 2016 Teszt

harley-davidson fat bob 2016 2

A lámpái fizikailag kicsinek tűnnek elsőre, de éjszaka is elég jó fényt adnak, nem kell aggódni tőle. A lámpán a két fekete keret kissé tudálékos okoskatekintetet ad a motornak, de a villahidak és a teleszkópok által megrajzolt kockafej ezt ellensúlyozza. A hátulján ugyanúgy két lámpa figyel, viszont ledesek, érdekes lefelé fordított patkó alakú tokozásban.

A motor elölről nekem összhatásában egy jóllakott katonai tankpilóta benyomását kelti a keki-zöld színnel és a tankon lévő átlós csíkkal. Külön tetszik, hogy nincs rajta vásári bazár mennyiségű kiegészítő, de persze minden egyéb csiricsáré opcionálisan vásárolható erre is mint minden egyéb HD-ra.

Az alacsony üléspozíció miatt alig kell lábat emelni és széles mind kézre mind lábra. Enyhén U-szög pozícióban ülünk: előrenyújtott karok és lábak. A dizájnos testtartás viszont nem ment az ergonómia rovására, a motor egészen kényelmes, hosszú távon is. A kormány elérhető közelségbe hajtogatva, a forma nem ment a funkció kárára, sőt!

A járgány a nagy tömeghez képest egészen jól kanyarodik és egészen fürge, még akár finoman döntögethető is, bár a kanyarvadászok sikítani fognak, mert az ő értékrendjükhöz ez korai (a HD-hez képes viszont már szerintem egész jó). Egyre kulturáltabb vasakat rak össze a HD is, aki meg bele akar feküdni a kanyarba, az ne erre üljön.

Beindítva a lányok örülni fognak, kellemes finom rezgéssel adja tudtunkra a létezést. A hangja alapjáraton békésen dörmögő, szájtépés közben mélyről hörgős, vaddisznósan röfögős. Az ülés hátul kényelmesen megtámaszt farokcsontnál, és fotelszerűen körbeöleli a fenekedet. Az utasnak viszont picike helyet rajzolnak, volt is nyafogás, de a háttámla kárpótolta.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

harley-davidson fat bob 2016 17

Az üléspozíció U szöges volta még hagyján, de a tankba nem tudsz kapaszkodni lábbal sehol a jobb oldalon kilógó szerkezet miatt, nagyobb fékezésnél az utas rosszabb esetben a nyakadba esik és te pedig lábon nem sokat támaszthatsz, csak kézből. Ez menet közben azonnal óvatosabb tempóra int.

Sőt az említett fedél annyira kilóg, hogy a hátsó fékre a lábfejemet nekem külön be kellett forgatni, ami valljuk meg nagyon kényelmetlen (40-es lábméretről beszélünk, lehet egy 45-ös férficsizma már kényelmesen eléri). Ha csak 5 centivel lógna kijjebb a fékpedál, már tökéletes lenne, így viszont kínszenvedés a hátsó fék használata.

 

Nincs még vége, lapozz!

0 0 votes
A cikk értékelése

Páros motoros karkötők a CsamShopban

Mina

Mina

Fotós, fényzsonglőr és a Csajokamotoron.hu tesztpilótája.

Subscribe
Visszajelzés

guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x