fbpx

2014 tavasz: Egy kis vezetéstechnika, egy kis Montenegró

ekime vezetestechnika montenegro 2014 7Már 1 éve megvolt a kis GS500, +11.000 km-rel, de éreztem, hogy valami nem okés, nem megy úgy a motorozás, ahogy én szeretném. Kapva egy kétnapos páros akción, beregisztráltunk a Tommot vezetéstechnikai tréningjére áprilisban. Az eddigi legjobb döntésem volt!

Péntek este már le lehetett menni Kakucsra, ismerkedős estére. Mikor 18-kor bezárt a ring, szóltak, hogy felmehetünk, akinek kedve van. Naná! Hogy a viharba ne! Hát én itt k*rva jó leszek! Ahha… Persze.

MINDENKI körönként rám vert kettőt. Szörnyen éreztem magam. Úristen miképp lehetek ennyire béna. Pár kör után le is vonszoltam magam, mert ciki volt. Nagyon. Elkeseredetten estem neki másnap az oktatásnak. {loadposition cikkreklam}

Borsody Ákos keze alá kerültem. Az egyszerű körnél már rosszul éreztem magam. Nem tudtam szépen csinálni. A belső kör meg maga volt a tragédia! Szivem szerint leléptem volna és otthagyom az egészet, a motort meg eladom.

ekime vezetestechnika montenegro 2014 3Aztán jött Ákos, hogy ha a szép szó nem használ, csücsüljek fel mögé. Én összefostam magam az 1,2-es Bandit utasülésén, Ákos meg mondta a magáét: “Oda nézzél! … Hova nézel? … Oda mész ahová nézel!”. Mikor visszaültem a saját motoromra, láss csodát, MENT! Leért még a lábam is!

Újult erővel vágtam neki a kanyarodási technikák elsajátításának. Végre újra volt egy kis önbizalmam, hogy talán nincs minden veszve!
Este ismét pályázhattunk. És mi történt? Na mi? Nem köröztek le többet. Levente (Férjem) nem bírt megelőzni! Hihetetlen élmény volt, hogy mennyit tudtam fejlődni egy röpke nap alatt!

ekime vezetestechnika montenegro 2014 2Az este Gekkó már mondogatta is, hogy hihetetlen, hogy előző este még alig dőlt a motorom, most meg lassan a földet éri a lábtartó. Iszonyatosan boldog voltam, és ez a tréning alapozta meg igazán a mostani motoros tudásomat és azt is, miképp szeretnék majd egyszer végre oktatni is, ha odajutok.

NaNa

Motoros újságírói pályafutását 1995-ben kezdte gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgázott a JATE Budapest Média Intézetében Kommunikáció és PR szakon, diplomamunkáját a Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök címmel írta. 2006-ban alapította meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Facebook Hozzászólások