fbpx

Margit

A motorozás gondolata már régen foglalkoztatott. Akkor még fiatalként ez volt az egyetlen, amit édesapám nem támogatott (nem mintha most örülne). Sajnos így középiskolásként nem nyílt lehetőségem a motor jogsi letételére.

1997-ben dolgozni kezdtem, majd 2003-ban egy kerékpáros baleset miatt eltörött a kezem. Otthon unatkoztam, de eszembe jutott mi lenne, ha beiratkoznék egy „A” kategóriás tanfolyamra. Mire a tanfolyam gyakorlati részéhez jutottam, már nem volt gipsz a kezemen, így nem volt akadálya a folytatásnak. A tanfolyam végén sikerrel tudtam letenni a vizsgát.

Ez után 3 év szünet következett. Még motoron sem ültem. Egyedül nem is volt merszem motorvásárlásba kezdeni.

 

2005-ben összejöttem a jelenlegi párommal, aki már régi motorosnak mondható. Az egyik haverjánál járva megláttam egy 125-ös MZ ETZ-t, ami nagyon megtetszett. Egy JAWA csepptank volt rajta, ami kimondottan jól állt a kis 125-nek. Meg is vettük a gépet így a tavalyi nyarat már motorozással töltöttem. Most éppen egy 250-es MZ ETZ-re cseréltem a jó kis 125-t, de azt hiszem jól döntöttem.

Margit profiljaNem mondhatnám, hogy rutinos, vagy régi motoros vagyok, de mindenesetre nagyon élvezem! Sok sikert a munkátokhoz!

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x