CsajokHírekMotoros divat

Szereted, ha sokáig szépek maradnak a cipőid? Használj HeelGood sarokvédőt!

HeelGood cipősarokvédő

Elsőre nekem a motoros cipő orrára húzható cipővédő jutott eszembe, mikor megláttam a HeelGood cipősarok-védőjét. Hogy hasznos-e az egyértelmű. Ráadásul szuper divatkiegészítő is egyben.

A gyerekek mellett már leszoktam a csinos cipőkről. Az elsődleges szempont a kényelem lett. Ha pedig mégis szép cipőt kell húznom, általában a férjem vezet, így tudok vigyázni a cipőim sarkára. Emiatt okozott fejtörést, hogy melyik cipőmmel is teszteljem a HeelGood sarokvédőt.

Télen én is – ahogy gondolom minden motoros nő – autóval járok, így szembesülök azzal a problémával, hogy vezetés közben az autószőnyeg tönkreteszi a cipők sarkát. Elsősorban a magassarkú cipők vannak veszélyben, amelyek a pedálok kezelése közben a sarkuk teljes hosszában dörzsölődnek hozzá a szőnyeghez.

Valójában mindegy, hogy milyen szőnyeget használsz a kocsiban. Gyárilag ez a rész is kárpit, és a mi kocsinkban van egy posztó-szerű szőnyeg is rajta. De természetesen, hogy megvédjük a gyári szőnyeget, vettünk bele gumiból is egy szőnyeget, ami felfogja a sarat és a nedvességet. (Ismerős, ugye? Szőnyegvédő szőnyeg…)

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

A lényegen egybként nem változtat, hogy a cipőd sarka a posztóhoz vagy a gumihoz dörzsölődik-e egy-egy út során. A posztó ledörzsöli a bőr cipőkről a festéket, a műbőrt tönkreteszi, a gumi pedig mindezek mellett elszinezi feketére. Ehhez nem kell egyébként csinos körömcipő sem, a fehér talpú divatos sportcipők néhány út után mehetnek a levesbe, mert ezt a fekete gumit nem lehet eltávolítani róluk egykönnyen.

HeelGood cipősarokvédőNem állítom, hogy emiatt álmatlan éjszakáim voltak eddig, de biztos vagyok benne, hogy van, akinek folyamatos fejtörést okoz, hogyan tartsa tisztán és szép állapotban a cipői sarkát.

Bevált megoldás egyébként a cserecipő a kocsiban. Sok nőnek van külön vezetős cipője. A baj ezzel csak az, hogyha csak ki kel ugrani a kocsiból pár percre, akkor arányaiban túl sok időt vesz el a cipők csreberéje, ezek a vezetős cipők pedig általában nem tűrik a nyilvánosságot.

Na erre a problémára például kiváló megoldás a HeelGood sarokvédője.

A HeelGood egy magyar találmány és magyar formatervezés eredménye. Czifra Anna médiaszakember fejéből pattant ki az ötlet, miután ő is évekig küzdött a kocsijában kallódó váltócipők problémájával. A megvalósítással egy designerhez, Attalai Zitához fordult. Hosszas kutatás és termékfejlesztés útján jutott el a sarokvédő a jelenlegi formájához.

HeelGood cipősarokvédő

Amikor megláttam, rögtön tudtam, hogy nekem kell egy ilyen. A legtovább azon gondolkodtam, hogy milyen színe legyen, ha csak egyet választhatok. Hajlottam a fekete felé, amit egy avatatlan szem alig venne észre a fekete cipőmön, de végül úgy döntöttem, hogy az nem én lennék. Így esett a választásom a rózsaszínre. Ha már annyi rózsaszín cuccom van úgyis…

A használata egyébként teljesen egyszerű. Mivel az egész rugalmas szilikongumiból van, egyszerű ráhúzni bármilyen méretű – akár férfi – cipőre. A hegyes sarkú cipőkhöz igazodva a sarok részen egy bevágás is található, ami nem engedi, hogy lecsússzon a cipőről.

Tűsarkúban Motoron

Mivel kialakításánál fogva egy szuper divatkiegészítő is egyben, nem szükséges levenni a rövidebb gyalogos utakhoz sem. Feldobja az öltözékünket, főképp, ha ahhoz passzoló színben viseljük a sarokvédőnket.

Az első használat után megdöbbenve tapasztaltam, hogy mennyi koszt szedett össze az autó szőnyegéről, és örültem, hogy ettől megkíméltem a cipőmet.

 

[wpdiscuz-feedback id=”3i2kth3r3j” question=”Mit gondolsz, hasznát vennéd egy ilyen HeelGood sarokvédőnek? ” opened=”0″]Mit gondolsz, hasznát vennéd egy ilyen HeelGood sarokvédőnek? [/wpdiscuz-feedback]

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük