EseményekMotorverseny

SuperMoto OB – 2010. 4. forduló

supermoto ob 4 2010 07 50

Mivel a pálya szűk, és így nehéz előzni, nagyon fontos a jó rajt. Az első futamon viszonylag egyben jött el az összesen 13 induló, melynek az eleje szinte egyszerre esett be a célegyenes végi kanyarba. Ahogy várni lehetett, fel is borult a rajtsorrend: Márk visszaesett az ötödik helyre, Benjámin pedig éppen ő elé keveredett. A két magyar valahogy szinte mindig egymásra talál, nem ez az első küzdelmük idén. És mint ahogy lenni szokott, ezennel is Márk volt tempófölényben, ám ezt nem tudta jobb pozícióra váltani. Végig Benin motorozott, többször neki is ment, de az előzésre nem volt lehetősége.

Aztán a verseny vége előtt pár körrel, épp előttük az ugratónál elesett az addig második Michal Solik, ami kicsit felborította az addigiakat. Benjámin jól jött ki a kalamajkából, és még egy versenyzőt is le tudott előzni, Márk viszont kénytelen volt lassítani. A végeredmény egy második (Beni) és egy negyedik (Márk) hely lett. A nyertes – nem meglepő módon – Hanson Schruf lett.

A második versenyen szintén jól jöttek el a supermotosok. Márk újfent a negyedik helyen fordult az első kanyarban, de Benjámin ezúttal mögötte volt. Az egész mezőny gyorsult, főleg az eleje, és Márk most rendesen tudott menni velük. Schruf persze biztonsági motorozással meg tudta tartani 5 másodperces előnyét, de mögötte 1-2 másodpercen belül motoroztak hárman is, köztük a KTM-es Kecskeméti Márk. Sajnos a pálya még mindig szűk volt, így csak a vonatozást, az ide-oda előzgetést már nem élvezhették a nézők, pedig nagyon együtt voltak a fiúk. Végül Márk 18 kört teljesítve, fél szekundumos hátránnyal a negyedik helyen zárt, mögötte 22 másodperccel intették le a másik magyart.

supermoto ob 4 open 2010 07 33

Még több kép a galériában!Kecskeméti Márk becsületére legyen mondva, bár sajnos a tempóját nem tudta igazán kihasználni, de a nap leggyorsabb köre még így is az ő nevéhez fűződik! Jakub Smrz egyébként egyik versenyét sem tudta befejezni, mindkétszer bukott.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Kecskeméti Márk (#131): „Sajnos az első sorban a külső rajhelyet szereztem meg az időmérőn, ami akkor sem túl jó ezen a pályán, ha tökéleteset rajtol az ember. Az első futamon nem indultam valami jól, és csak ötödikként tudtam elfordulni az első kanyarban. Végig hajtottam az előttem lévőt, de nagyon szűk volt a pálya, így nem tudtam előzni, kockáztatni meg nem akartam.

supermoto ob 4 open 2010 07 32

A második versenyen egy kicsit jobban kaptam el a rajtot, és a negyedik hely lett az enyém. Ezután folyamatosan ment a harc a harmadik, sőt a második helyért, szúrogattam, becsúszogattam sokat, off-roadon ütközések is voltak, de a végére csak nem tudtam előrébb jutni. Kellett volna nekem még két kör, mert a többiek láthatóan rohamosan fáradtak, és úgy érzem, én jobb voltam náluk fizikailag. Igazából azt is hittem, hogy még van időm megfogni őket, de a verseny hevében egész egyszerűen nem figyeltem a táblákat, és ami azt illeti, meglepődve láttam a kockás zászlót. A motor jó volt, a csapat jó volt, én is élveztem a versenyt, de most ennyi fért bele a 18 körbe.”

 

Lapozz a folytatáshoz!

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük