fbpx

Stílusidegen új modellek a Harley-Davidsontól

Szélesebb körű hozzáférés

A Harley-Davidson fejleszteni fogja piaci értékesítési koncepcióit, hogy a ma vásárlóihoz az alábbi módokon jusson el: Nagy elkötelezettségű ügyfélélmény megteremtésével valamennyi kiskereskedelmi csatornán keresztül.

Stratégiai szövetségeket kötünk a vezető globális e-kereskedelmi szolgáltatókkal, lehetővé téve ezáltal, hogy több millió új vásárló kerüljön kapcsolatba a Harley-Davidsonnal.

Új kiskereskedelmi formák, például világszerte kisméretű városi kirakatok révén tesszük láthatóvá márkánkat a városi lakosság számára. Ezenkívül ruházati értékesítésünket is bővíteni kívánjuk.

Erősebb márkakereskedők

A vállalat egy eredményességmérési rendszert hoz létre, hogy jelentős mértékben meg tudja növelni a márkakereskedői hálózat és a vásárlói élmények erejét.
„A Harley-Davidson azért számít legendás márkának, mert mindig mozgásban vagyunk”, mondja Levatich. „Jelenlegi tervünk újraértelmezi márkánk határait – vásárlóinkkal olyan módon fogunk kapcsolatba lépni, amely megerősít mindent, amiért márkaként és vállalatként kiállunk, és már alig várjuk, hogy magasabb sebességbe válthassunk.”

A videót, amely felvázolja a Harley-Davidson új utakat hódít meg tervet, itt tudod megnézni.

Ajánlom másoknak is

Lepd meg a szerelmed egy páros motoros karkötővel Valentin napra!

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 votes
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x