SportSmart2 – sport gumiabroncs a Dunloptól
A Dunlop új, korszerű technológiával gyártott gumiabroncsot vezetett be a sport motorkerékpárokhoz.
A SportSmart2-t a kényelem, a kiváló kezelhetőség, az optimális tapadás nedves és száraz úton, a tartósság és a nagy sebességnek való megfelelés jellemzi.
A gumiabroncs mögött álló technológiát a Dunlop európai kutató-fejlesztő csapata fejlesztette ki olyan termékek alapján, melyek hasonló versenyeken győztek, mint a D212 GP Pro.
A SportSmart2 egy olyan gumiabroncs, mely megfelel a legújabb sport motorok nagy teljesítményéhez, ráadásul a régebbi modellekkel is nagyobb vezetési élményt nyújt a motorosoknak.
A nedves útfelületen nyújtott teljesítmény javult az új futófelületi mintázatnak köszönhetően, melyet a maximális vízkiszorítás eléréséhez végeselem-elemzés segítségével fejlesztettek ki. Az első gumiabroncson „fordított V irányú” mintázat látható a futófelület közepén, ami javítja a vízelvezetést.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
A vizes útfelületen biztosított tapadást az új hátsó gumiabroncs vállrészének anyagösszetétele is elősegíti, mely 100%-ban újfajta, rendkívül jó diszperziós tulajdonságokkal bíró szilikát tartalmaz.
A száraz útfelületen tapasztalható teljesítményt is optimalizálták az üzemi hőmérséklet széles tartományában a folyékony polimerek és különféle tapadást biztosító gyanták alkalmazásával.
Az első abroncs új mintázata javítja a futófelület talajjal érintkező felületén a nyomáseloszlást, ami jobb fékezés közbeni stabilitást biztosít száraz úton.
A SportSmart2 csökkenti az oldalirányú szitálást, emellett 23%-kal rövidebb a kormányzási reakcióidő. Ennek köszönhetően kisebb az elfordító nyomaték, így kisebb kormányzási erőre van szükség.
A SportSmart2 kényelmi jellemzői is javultak mind az első, mind pedig a hátsó gumiabroncs szerkezetének módosításával.
Az első abroncs új jellemzői a Steel JointLess Belt (JLB) (illesztésmentes acél övpánt) technológia, a kevesebb összetevő és az új mintázat, míg a hátsó gumiabroncson a JLT (JointLess Tread / illesztésmentes futófelület) technológia jelenti az újítást. A rugózatlan tömeg is csökkent azáltal, hogy az új első abroncs hét százalékkal, az új hátsó abroncs pedig nyolc százalékkal könnyebb, mint a SportSmart változatban.
Az új gumiabroncsok nagyobb sebességgel szemben is ellenállóak az acél JLB technológiának, illetve annak köszönhetően, hogy a hátsó abroncs szerkezetében a két protektor övréteget egy rögzítetlen textilrétegre cserélték le. Mindkét újítás csökkenti a nagy sebesség mellett termelődő hőfelesleget.
A keményebb központi keverék nagyobb futásteljesítményt tesz lehetővé, és növeli a menetstabilitást nagyobb sebesség mellett. Az egyenletes kopás fenntartja a jó kezelhetőséget, növeli a gumiabroncs élettartamát, és csökkenti a vibrációt.
A SportSmart2 a következő méretekben kapható:
Első (F)/hátsó (R) | Méret | L/S index | TT/TL | SAP kód |
F | 120/60 ZR 17 | (55W) | TL | 631921 |
F | 120/70 ZR 17 | (58W) | TL | 631922 |
R | 160/60 ZR 17 | (69W) | TL | 631993 |
R | 180/55 ZR 17 | (73W) | TL | 631994 |
R | 190/50 ZR 17 | (73W) | TL | 631995 |
R | 190/55 ZR 17 | (75W) | TL | 631996 |
Az őszi, egyre gyakrabban nedvessé váló utakon is kiváló tapadást és biztonságot nyújt ez a vadiúj gumiabroncs.