Sportosabb, nagyobb teljesítmény, több funkció, ilyen a 2025-ös Moto Guzzi V7 család
A 2025-ös Moto Guzzi V7 termékcsalád számos frissítést kap, hogy a kortársaival egy szintre kerüljön, valamint egy új V7 Sportot is piacra dobnak. A V7 Sport kapja a legmagasabb specifikációkat, míg a V7 Stone és a V7 Special is több frissítést kap.
Először is, mindhárom változat ugyanazt a 853 köbcentis, keresztben elhelyezett, 90°-os V-Twin motort kapja, amely már megfelel az Euro5+ szabványnak. A teljesítmény 4%-kal nőtt, így a maximális teljesítmény 66,4 lóerőre emelkedik 6800-as fordulatszámon, míg a nyomaték 72,9 Nm-ről 79 Nm-re nő. A maximális nyomaték 85%-a már 3500-as fordulatszámtól rendelkezésre áll.
Az airbox térfogata 27%-kal nőtt, ami a teljesítmény- és nyomatéknövekedést eredményezte. A dugattyúhűtés is javult egy továbbfejlesztett olajszórórendszer révén. A gázkar a kábeles rendszerről ride-by-wire rendszerre változott, megnyitva a vezetési módok lehetőségét.
A Moto Guzzi V7 Sport három üzemmóddal rendelkezik: Sport, Road, Rain. A V7 Stone és a V7 Special csak Road és Rain üzemmódokkal rendelkezik. A V7 Sport hattengelyes inerciális mérőegységet (IMU) is kap a dőlésszögérzékeny ABS-hez és a kipörgésgátlóhoz.
A V7 Stone és a V7 Special felfüggesztése és fékjei változatlanok maradnak, de a V7 Sport új, előfeszítéssel állítható 41 mm-es, felfelé fordított villát és előfeszítéssel állítható kettős lengéscsillapítót kapott hátul. A V7 Sport kerekei is könnyebb öntött ötvözetből készültek, ami 1,8 kg súlycsökkenést jelent a testvérekhez képest.
2025-ben a Moto Guzzi V7 Sport két 320 mm-es úszó féktárcsát, radiálisan szerelt Brembo monoblokk 4 dugattyús féknyergeket és továbbfejlesztett főfékhengereket kapott elöl.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
A kábeles gázkarról a vezetékes gázkarra való áttérés lehetővé teszi a vezetési módok bevezetését is: a Stone és a Special „Rain” vagy „Road” opciót kap, a Sport pedig egy további „Sport” funkciót. A régimódi kábeles gázkar elhagyása azt jelenti, hogy a V7-es sebességtartó automatikát is kapott, és agresszívebb szelepemelési profilok használatát is lehetővé tette, ami növeli a teljesítményt.
A fényszóró mostantól LED-es, így az archaikus halogénlámpát is elhagyta. A kapcsolóblokkokat is átdolgozták az új funkciók, köztük a sebességtartó automatika elhelyezése érdekében. Az oldalsó panelek, a hátsó sárvédő és a kipufogó is átdolgozásra került.
A 2025-ös Moto Guzzi V7 modellek árait egyelőre nem hozták nyilvánosságra.