fbpx

Sportos motorozási élmény, könnyű kezelhetőség és egyedülálló felszereltség a BMW-től

bmw f900 2020 18Az új F 900 R Dynamic Roadster-rel és az F 900 XR Adventure Sport modellel a BMW Motorrad kibővíti kínálatát a népszerű középkategóriában.

Mindkét modell sportos motorozási élményt, könnyű kezelhetőséget és egyedülálló felszereltség-opció kínálatot nyújt, mindezt vonzó ár-érték arányban. A két modell masszív váza megegyezik, de jellemüket és pozicionálásukat tekintve jelentős eltéréseket mutatnak.

Az új BMW F 900 R – A Dynamic Roadster, amely színtiszta motorozási élményt kínál.

Magabiztos, sportos, aktív és dinamikus élmény a középpontban – a BMW F 900 R modellt így írnák le rajongói. A BMW Motorsport új Dynamic Roadstere a szabadság élményét és egy új életstílust testesít meg.

Motorerő, nyomaték és hang tekintetében a sportos-agresszív kialakítás és a lenyűgöző teljesítmény találkozik benne. Ehhez adódnak az olyan további erősségek, mint a széles körű, mindennapos használhatóság, valamint az ergonómia, amelyek az F 900 R-t mind kezdők, mind tapasztalt, sportos motorosok számára ugyanolyan érdekessé teszik.

Az új BMW F 900 XR – Egy igazi XR a középkategóriában.

bmw f900 2020 1Az XR a sportosság és a túraalkalmasság kompromisszummentes ötvözetét testesíti meg. A BMW Motorrad a BMW S 1000 XR-rel megalapított családot egy újabb középkategóriabeli modellel kívánja kibővíteni. A formanyelv és a jármű koncepciója egyértelmű rokonságra utal a nagy testvérrel.

Az F 900 XR játékos könnyedséggel teljesíti az Adventure-sport szegmens alapvető elvárásait: sportos menetdinamikával ötvözött függőleges, GS-szerű ergonómia, a hosszú utakra és az utasszállításra való alkalmasság valamint a karakteres kialakítás.

Emellett az új F 900 XR profitál a csúcskategóriából érkező technológiákból is: az adaptív kanyarfény, a kulcs nélküli indítás lehetősége, valamint az intelligens segélyhívás a középkategóriában egyedülálló jellemzők. Ez utóbbi Magyarországon egyelőre nem elérhető.

A sportos motorosok mellett az XR a kezdőket is célozza – köszönhetően az alacsony minimális ülésmagasságnak, az A2-jogosítvánnyal vezethetőségnek és a vonzó alapárnak.

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x