Ne légy telhetetlen! – Honda VT750 Shadow
Van magyarázat a szörnyű képekre. A teszt hetében minden nap esett. Sőt, mikor pár nap múlva visszamentem a szalonba, hogy lefotózzam a motort tisztán, akkor is kitört a vihar. De most már úgyis mindegy. Legfejebb a világ legkoszosabb Guzzija után ezentúl az én nevemhez fűződik majd a világ legkoszosabb tesztmotorja is. És akkor a kocsimról még nem is esett szó…
Amikor szóba került a teszt lehetősége, alig kellett gondolkodnom, hogy melyik motort válasszam. Mindenképp olyat szerettem volna kipróbálni, amelyikkel még soha nem mentem korábban. Mivel a VTX1800-hoz 2002-ben már volt szerencsém, fölöslegesnek tartottam volna ismételni önmagam, illetve arról tesztet írni, hogy a motor pl. az új fejlesztéseknek köszönhetően tíz kilóval kevesebb vagy három lóerővel több lett.
Egyébként sem tartom helyesnek, hogy a motorgyárak az egyre nagyobb, egyre erősebb modelljeikkel a megalománia felé űzik a vásárlókat. Megértem, hogy a piacgazdaság erről szól – igényt kell teremteni az emberekben ahhoz, hogy vásároljanak. Ha gyártanak egy még nagyobbat, még az is új motort akar majd, aki egyébként teljesen jól elvan az éppen aktuálissal.
Még több kép a galériában!
Gondoljunk csak vissza mondjuk öt- vagy tíz évvel ezelőtti önmagunkra! Akkor mennyire örültünk volna egy olyan gépnek, amink most van. Azt hittük, ha az meglesz, akkor már soha nem fogunk vágyni másra. Aztán meglett, de közben a világ fejlődik, piacra dobtak egy még jobbat, még csábítóbbat, és akkor elkezdtünk vágyni arra.
Ahelyett, hogy boldogan, elégedetten, büszkén és szabadon motoroztunk volna az álommotorunkkal, gyűjtögetni kezdtünk, lemondások sorába hajszoltuk magunkat azért, hogy most nyögjük a hiteleket. Így soha nem lehetünk boldogak!!!
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |