Múltidézés a Harley palettán – Robogóval bombázná a belépőszintet az amerikai gyár
Harley és robogó? Ez a két szó sokak számára egyáltalán nem összeillő, pedig régebben számos példa bizonyította azt, hogy nem csak nagyvasakkal próbálkozott piaci réseket betölteni a V2-esekről híres márka.
A robogó kategória anno leginkább a kispénzű vásárlók körében volt népszerű, mivel egy olcsó célgépet akartak, amivel eljuthatnak a kívánt helyekre, és nem a motorozás iránti szenvedélyük miatt ültek nyeregbe. A Harley robogós törekvései nem váltak kultusszá, mit például a Vespa gépei.
Olasz kapcsolat is létezett, és készültek robogók, mopedek közös gyártásban , de mind a feledés homályába vesztek. Most úgy néz ki, hogy a Street 750, 500 és a még kisebb lökettérfogatú motorok mellé piacra kerül a legkisebb, elektromos hajtású Harley egy robogó formájában.
Az, hogy mennyire lesz a vékony pénztárcájú vevők potenciális célpontja, még nem derült ki, de ismerve a prémium minőséget, nem fognak mindenki után ingyen dobni egy új robogót.
Technikai részletek még nem publikusak, csupán annyit tudni az új jövevényről, hogy a motor és az akkumulátor egy egységet képezve a robogó legalacsonyabb pontjára kerül, így kezelhetőségre biztosan nem lesz panasz. A motor a hátsó kereket Gates fogasszíjjal hajtja.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Ha szemügyre vesszük, a szíjhajtáson kívül sok Harley jellemzőt nem fedezhetünk fel rajta. A narancssárga és fekete szín, illetve a kormány formája mellett csak a márkanév emlékeztet arra, hogy az egyik amerikai álom robogós megtestesülése zümmög el mellettünk az utakon. Kereslet nyilván lesz az új, környezetbarát, zéró emissziós járműre, de hogy mit szólnak majd hozzá a márka rajongói, az más kérdés. Izgatottan várjuk, hogy mikor kerülnek a hazai kereskedésekbe.