fbpx

Még jobb lesz 2022-től az Indian FTR1200

Indian FTR1200 2022Indian FTR1200 már eddig is egy nagyon jó motor volt, de a 2022-es modellévre a motorhoz érkező néhány módosítással még jobb lesz.

Az Indian hallgatott a vásárlókra, és néhány apróbb változtatást eszközöltek, hogy a salakmotor versenyek ihlette gép még jobb utcai motorrá váljon. A felülvizsgált felfüggesztés, az új kerék- és gumiabroncs-csomag, valamint a motorvezérlés fejlesztése révén úgy tűnik, hogy az Indian minden kérdéssel foglalkozott, ami az FTR esetében felmerült.

Már eddig is közel volt a tökéletességhez ez a motor, de ezekkel a változtatásokkal megszületett az ideális motorkerékpár.

Az FTR-rel kapcsolatos egyik legfontosabb panasz 2019-ben, amikor piacra dobták a modellt, a kerékkel és az abronccsal kapcsolatban érkezett. Az Indian a régies motor 19″-os első és 18″-as hátsó kerekeit tömlős, terepre való Pirelli gumikkal szerelte fel.

A 2022-es modell 17 hüvelykes, utcára sokkal megfelelőbb Metzler Sportec gumit kapott. Már önmagában ettől a változtatástól a motorkerékpár sokkal jobban veszi a kanyarokat, mint korábban. Ha ez még nem lenne elég, a meredekebb villaszög és a szűkített kormány mindenképp fürgébb, sportosabb vezetési élményt és jobb irányíthatóságot biztosít.

Pocahontas meglovagolt egy Indiant: Disney-hercegnők motoron

A legizgalmasabb kiegészítő az állítható lengéscsillapító, amely a motor oldalán fut végig. Korábban csak a drágább S modell kapott állítható elemeket, de mostantól az FTR alapmodell is ezzel van felszerelve. Természetesen ha ez nem lenne elég, még mindig kicserélheted egy állítható Ohlins-re.

Az FTR1200 motorja talán a legjobb része, amely 120 lóerős és 87 Nm nyomatékot ad le egy 1,2 literes, vízhűtéses V-twinből. Korábban a fojtószelep kissé ugrálós volt, a hidegindítás után a motor gyakran leállt, és nagyon sok hőt termelt.

Indian FTR1200 2022A 2022-es modellhez az Indian továbbfejlesztett hidegindítás-vezérlést, finomabb fojtószelep-beállítást és a hátsó henger deaktiválását biztosította a jobb üzemanyag-takarékosság és a kisebb hőtermelés érdekében a hosszú autópálya-szakaszokon.

A 2022-es alapár 12 999 dollár (kb. 3.840.000 Ft), ami kevesebb, mint a 2019-es, kezdeti 13 499 dolláros (kb. 3.990.000 Ft) ár. Az új specifikációval mégis jobb motort kapsz ennyiért. Az FTR1200 S modell, amely TFT műszerfallal, állítható menetmódokkal, titán kipufogó-dobbal és fejlett Bosch kipörgésgátlóval rendelkezik, 14 999 dollárba (kb. 4. 430.000 Ft) fog kerülni.

Extraként választható az FTR1200 S Carbon Ohlins-teleszkópokkal és könnyű, karbon karosszériával 16 999 dollárért (kb. 5 millió Ft). Természetesen, ha valami utcai stílusú motorra vágysz off-road szeleteléssel, akkor neked az FTR Rally kell 19-es és 18-as drótküllős kerekekkel és Pirelli Scorpions gumikkal 13 999 dollárért (kb. 4.135.000 Ft).

 

Forrás: Jalopnik

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x