fbpx
CsajokKiemeltMotoros divat

Minden motoros nő S-es méret? Miért nehéz női motoros ruhát találni?

Akkor nézzünk pár példát, hogy milyen problémákba üztöznek a csajok, amikor motoros ruhát keresnek:

“Amúgy én is xs-s-t hordanék, ha derékról van szó, de mivel azok 150-es csajokra vannak kitalálva, m-l méret kell a dereka/ujja hossza miatt… szóval no para, ritka az az eset, hogy tökéletes méretű ruhám legyen, s ezzel nagyon sokan vagyunk így. Most például egy 44-es kabátban járok 😂 szuper jó nadrágot is találni, ami xs-s kellene legyen fenék-comb résznél, de a hossza 105 cm kellene legyen.

Egyébként egyáltalán nem nagy az L méret a leírtak alapján 🙂

“Áhh, nem is mondok semmit. Férfi kabátokat is nézegettem, de azokban meg olyan amorf voltam mint Taz. Protektoros famernacit szeretnék majd venni, el sem tudom képzelni, hogy fogok találni. Kabátom végül lett női, de legalább nem szellőző anyagú, házi szauna is megoldva 🙄 ha bárki tud 90 derékra, 115 csípőre elefánt méretű protis famert, sikítson (én újra vadászok).”

“Én meg xs-es méret vagyok, de nem találok semmit.

Xs-es lenyomja a csöcseimet, megfulladok. ( Már mellműtétet is ajánlottak 🫣🤣)
Az s-es mellben hiába jó, ha derékban, vallban lóg mint a 🐮 a gatya🤣🤣🤣🤣”

“Én alapvetően M-es vagyok. De motoros nadrágból XL kellett. 🤷‍♀️Majdnem sírtam. 😂🙃”

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

“Nekem a megoldás a női nadrág-férfi kabát kombó. A vállam meg a cicim miatt kellene az XL, a derekamon meg M-L. Olyan fazon meg nincs 🤷‍♀️”

Női motoros farmer XS-től 3XL-ig (Kattints a képre!)

Női motoros Farmer W-Tec Bolfyna
Női motoros Farmer W-Tec Bolfyna

“Én s méret vagyok de a csimpánz alkatom miatt sem találok normális ruhát😕 A vállam széles és csontos, a kezem pedig aránytalanul hosszú. Mindennek rövid az ujja és annyira feszül, hogy nem érem el a kormányt. Kinyújtani sem tudom a karom abban, ami testben tökéletes. 😭 A kezemre pedig csak férfi kesztyűt tudok venni mert igazi lapát😕🤷🏻‍♀️”

A strandon ciki, a motoron kényelmetlen – A télen felszedett kilók, és a motoros ruhák viszonya

“Én is akkor mammut vagyok 🤷🏼‍♀️ Bár én csak 170 cm-re nőttem, de a 2 gyerek stimmel. És amúgy nem… nem vagyok kövér, teljesen normális a testalkatom. 🤷🏼‍♀️”

“Átérzem teljesen a problèmád. 164 cm vagyok 90 kg felett, 3 gyerek után. Én 2-3xl-es motoros ruha méretben tolom, a négyévszakos nadrágom pasi gatya, a farmerem sem női kecses fazon. Vhogy nőiben a 3 xl is az M-essel vetekszik. Szóval én sem könnyen találtam magamra való kabit és nadrágot, de sikerült. És a plusz gerincprotektor is aláfér… 😊”

“Én xs-es, s-est kerestem anno, csupa m, l jött szembe. Arról nem is beszélve, hogy 160/45-ömre nem mindig jó az xs-es nadrág (ami most van, az is kicsit nagy), viszint viszont vállban szűk az xs-es kabi, szóval egyméretes szettek kilőve.”

“186 cm vagyok es nem egy deszka alkat 😂 Mire találtam egy normális bőr ruhát (2 részes), addigra lejárt a személyim…….2x 😂 a méretről nem beszélek, mert zokogni tudnék, de a motoros ruhák valahogy nem túl önbizalom ösztönzően vannak számozva/jelölve 😃”

Azért most így elképzeltem, hogy valaki végigolvassa ezeket a leírásokat, hogy a csajok milyennek látják magukat és elképzel egy csapat torzszülöttet… pedig csak arról van szó, amit Tünde fogalmazott meg legjobban. “Mert a legtöbb nő, nőies méretű.” – mindenki a saját méretében nőies, és ezt a gyártók sajno nem tudják lekövetni. Valószínűleg sokkal egyszerűbb dolguk van a férfiakkal.

Bár a férjem meg konfekció öltönyt nem talált magának, mert az átlagos öltönyösökhöz képest túl magas, és széles a válla. Mondjuk én örülök, hogy végül nem lett öltönye… de ez már egy másik történet.

 

Te mennyire könnyen találtál magadnak motoros ruhát? 
0
Te mennyire könnyen találtál magadnak motoros ruhát? x

 

Címlapfotó: piskovaphoto

A cikkben affiliate linkek szerepelnek.

5 1 vote
A cikk értékelése
NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Subscribe
Visszajelzés

guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x