CsajokKiemeltMotoros divat

Minden motoros nő S-es méret? Miért nehéz női motoros ruhát találni?

Női motoros ruházatAbból is látszik, hogy közeledik a motoros szezon, hogy a motoros csoportokban elkezdtek gazdát cserélni a motoros holmik. A csajok nagy errőkel gyűjtik a 2023-as motoros kollekciójuk darabjait, bár van aki azzal is megelégedne, ha találna méretben megfelelő protektoros ruhát.

Azért is jó, hogy van egy csak csajos motoros csoport, mert ott a csajokat érdeklő motoros téma a hírfolyamban hever. Most például egymás után jelennek meg az olyan bejegyzések, hogy ki milyen ruhát keres, mi hiányzik a felszereléséből, vagy hogy az új motorjához új felszerelést kell beszereznie és az milyen legyen.

Ebbe a sorozatba tökéletesen illeszkedik Viki posztja, aki tényleg nem akar semmi extrát, csak egy új dzsekit szeretne. Szerintem nincs egyedül azzal, hogy a szülés után megváltozott a teste. Nekem például egy számal nagyobb lett a lábam, és az évtizedekig gyűjtögetett kedvenc cipőimet kellett elajándékozni és beszerezni „valami kényelmeset” a két gyerek megszületése után. Ezért lett új motoros cipőm is, és nem azért, mert az a heppem, hogy minden évben újat kell vennem.

De nézzük, mit írt Viki:

Basszus csak én vagyok így ezzel? Szeretnék venni egy új motoros dzsekit. Gondolkodtam használtban is, hátha kifogok egyet jutányosan, bár igazából az újak között is van árban egész korrekt. Na szóval átnéztem rengeteg motoros felszereléses csoportot, hirdetést stb, de az esetek 90%-ban S-es meg xs-es méretű eladó női cuccok vannak.
Persze, legyen az én gondom, hogy 180 cm-es, 2 gyereket szült testemre az L-es méret a jó, de igazából az érdekelne, hogy minden motoros hölgy ilyen kis filigrán és én vagyok ilyen nagy mameluk, vagy miért van ez? 😃 Vagy kihízzák/összemegy az S-es méret és ezért van ilyen sok eladó? Remélem nem bántok meg senkit, nem célom, csak tényleg érdekel a dolog 😃

Ugyanitt L-es, protektoros dzsekit keresek! 🙈

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

És persze ahogy gondoltam, kideült, hogy Vikié nem egyedi eset. Még egy nap sem telt el, és már 80 hozzászólás született. Ezekből mazsolázok most párat, de először álljon itt a logikis válasz arra a kérdésre, hogy miért csak S-es női motoros ruhák vannak a használt piacon. (Amúgy nem. Nézz körül az apróhirdetéses csoportunkban is!)

„Szerintem mindig az a méret nincs, amit keresel. Amikor kicsit keresel nagy jön szembe és fordítva. De amúgy a motoros csajok használják a ruhát nem árulják 😃 ezek csak benzintyúkok vagy inkább pipik, akiknek a pasija megvette a cuccot, oszt két hordás után lecserélte a csajt, vagy a csajnak nem jött be a motorozás. Szerintem 😉” – írta Kriszti. 

Amúgy itt van pl. egy csinos motoros bőrkabát, amiből XS-től 3XL-ig minden méret van, csak szólok. (Kattints a képre!)

Női motoros bőrkabát W-Tec Sheawen lady White
Női motoros bőrkabát W-Tec Sheawen lady White

Tök logikus amúgy. Ezt nem is tudnám jobban megfogalmazni én sem.

De amint az a hozzászólásokból kiderült, a fő probléma nem is az, hogy nem lehet L-es kabátot kapni, hanem hogy minden márkából mást jelent az L (illetve a különböző méretek). Ha pedig valaki protektoros motoros felszerelést keres, az sem mindegy, hogy milyen magas, hiszen a védelem lényege az is, hogy a protektorok oda esnek, ahova kell.

Ha valaki az átlagos női méretnél magasabb vagy alacsonyabb, netán jobban el van látva mellesleg, máris nem talál magára való öltözéket. Márpedig mi nők olyanok vagyunk, hogy nem lehet minket beleszuszakolni egy sablonba, vagy egy 165 cm-es, 90-60-90-es motoros kezeslábasba. És azt sem mondhatom, hogy akit viszont igen, az a szerebncsésebb.

 

Nincs még vége! A java a következő oldalon van, lapozz!

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük