MotorbemutatóMotorok

Mi legyen a Piaggioval?

piaggio typhoon kawaszati 2Miközben hazafelé autózva azon bosszankodtunk, hogy mennyire nem volt életképes ez a brigád és hogy már megint igaza lett Csörgics Papának, hogy “az alkalmazott fizetett ellenség”, eszünkbe jutott Szatmári Lacika, aki már évtizedek óta szereli a motorjainkat. A férjemmel még nem is ismertük egymást, mikor már mindkettőnk motorja járt Lacikánál. A férjem Yamaha XV 1000-esében tartotta a lelket 1993-ban, mert erre akkoriban csak ő volt képes az országban. Nekem a T4-es Guzzimat és a Honda Steedemet is fúvókázta anno 1996-97 környékén, ráadásul hazafelé útba is esik a Kawaszati szerviz Zuglóban, szóval beugrottunk, hogy megkérdezzük, mit szólna egy ilyen projekthez.

Lacika nagyon korrekt volt. Ahogy így látatlanban felvázoltuk neki a helyzetet, egyből azt mondta, hogy tuti egy vasat sem érdemes költeni a robogóra, de én csak kötöttem az ebet a karóhoz. Végül belement, hogy ha odavisszük, akkor ránéznek, szétszedik, és adnak egy hivatalos árajánlatot, hogy hátha akkor majd elmegy a kedvem a fölösleges pénzköltéstől. Ha pedig olyan állapotban van a motor, hogy van még használható alkatrész benne, lehet, hogy még át is veszik.

Szóval másnap reggel utánfutót béreltünk, és átszállítottuk a Piaggiot.

Egy hét múlva jött a hivatalos árajánlat a robogó felújításáról. Azon melegében dobtunk egy hátast a végösszegtől, pedig Lacika előre felkészített, hogy nem éri meg felújítani. Azért egy hétig így is tanakodtunk rajta, hogy akkor most mi legyen. Lacika csak annyit mondott, hogy ha mégis elvinnénk, előtte szóljunk oda, mert össze is kéne rakniuk a robogót.

Végül kértünk egy újabb árajánlatot, ami arról szól, hogy ne kelljen már megint utánfutót bérelni, induljon be, és jöjjön haza saját lábon. Aztán meglátjuk, hogy hogyan tovább.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Jelenleg itt tartunk. Már megvan az új árajánlat is, de még nem döntöttünk, hogy mi legyen. Még így is nagyon húzós az összeg. Nekem a gondolat is fáj, hogy kidobjak egy robogót a kukába…kompresszio lap piaggio typhonpiaggio typhoon javitas ajanlat 1

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük