Még mindig keveset fogyaszt, pedig erősebb lett a Honda PCX 125
Megújult, modern vonásokkal látványosabbá tett formavilággal folytatja pályafutását 2018-ban a világszerte népszerű PCX125.
Ráadásként átdolgozott, dupla bölcsős vázat, módosított hátsó futóművet, valamint új kerékgarnitúrát és abroncsokat kapott, nem mellesleg erősebb lett, megőrizte kimagasló üzemanyag hatékonyságát, és immáron a blokkolásgátló is az alapfelszereltség része.
A PCX125 minden idők egyik legsikeresebb Honda motorkerékpárja, 2010-es bemutatkozása óta több mint 140 ezer példányban kelt el Európában. Népszerűsége a Honda egyedülálló motorépítési tapasztalatára vezethető vissza, ebből fakad a tudás, ami életre hívta ezt az erős, modern és kompakt városi gépet. A PCX125 könnyedén siklik át a dugókon és szinte megigézi a stílusérzékeny szemlélőket.
Persze a megjelenés nem minden, a PCX-nek valójában a „beülős” üléspozíció, a zárt bukósisak befogadására alkalmas, nyereg alatti tárolórekesz és a kimagasló általános minőség adja meg azt a pluszt, amivel nevet szerzett magának a vásárlók körében. Szintén javára szól, hogy – a páratlan használati érték dacára – kifejezetten kedvező áron kínálják a kereskedések, nem csoda, hogy oly sokan választották az elmúlt években.
A 2010-es PCX az első sorozatgyártású motorkerékpár volt Európában, amihez start&stop rendszert kínáltak, a két évvel később bemutatott átirat pedig az első eSP erőforrással felszerelt európai kétkerekűként állt a nagyközönség elé.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Folytatásként 2016-ban jött az ultrahatékony, immáron EURO4-es erőforrással kínált új nemzedék, míg az idei évben többek között a vadonatúj váz, a nagyobb csúcsteljesítmény és a friss formavilág garantálja, hogy a PCX125 megőrizze előkelő pozícióját a szegmensben.