MotorbemutatóMotorok

Még mindig keveset fogyaszt, pedig erősebb lett a Honda PCX 125

honda pcx 125 2018 1A szemet gyönyörködtető megjelenés mindig is hozzátartozott a PCX125 személyiségéhez, ezért a 2018-as átirat fejlesztésénél is nagy hangsúlyt fektettek a külcsínre. A „természetes” kontúrok és a mélyen barázdált vonalak még különlegesebbé teszik a modellre jellemző, lendületes idomzatot, egyszersmind jobban illenek a modern, továbbfejlesztett műszaki alapokhoz.

Ha a gyakorlati szempontokat vesszük alapul, szintén csak elismerést érdemel az új PCX125, hiszen megnövelt szállítókapacitása, igényes, folyadékkristályos műszeregysége, valamint LED-es első és hátsó lámpája révén minden helyzetben eszményi társ.

Még több kép a galériában

Az új, acélcsövekből összeállított, dupla bölcsős váz könnyebb kezelhetőséggel és stabilabb úttartással ajándékozza meg a vásárlókat, a nagyobb abroncsokkal felszerelt, ámde kisebb súlyú kerekek pedig a tömegcsökkentés okán jutottak szerephez.

További csemege, hogy a hátsó rugóstagok előfeszítése három lépésben állítható és rugóútjaik is hosszabbak lettek, nem beszélve a teljesítménynövekedésről, amit módosított levegőszűrőházzal, valamint hatékonyabb szívó – és kipufogóoldali kialakítással értek el a Honda mérnökei.

Az alacsony üzemanyag-fogyasztás és az alsó fordulatszám-tartományban jelentkező nagyobb nyomaték újabb érv a kis Honda mellett, minden adott hát a sikersztori folytatásához.

 

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük