fbpx

Louis Vuitton megelőzte a Hondát

honda vuittonA Honda jelenleg a világ 20. legjobb márkája az Interbrand „A legjobb globális márkák” kutatása szerint. A Honda értéke, a korábbi évekhez mérten 3%-kal nőtt, így immáron 22 696 milliárd dollár (USD) az értéke.

A Honda brand erejét bizonyítja, hogy komoly befolyással van a piacra – mondta Philip Ross, a Honda Motor Europe alelnöke. – Az új termékek széles skálája, kezdve a zéró kibocsátású Clarity Fuel Celltől, a díjnyertes Honda Civic Type R-ig, megmutatja, hogy a Hondának mennyire fontosak a technikai fejlesztések. A közelmúltban bejelentett „Electric Vision” stratégia jelentősen gyorsítja a piac fejlődését, és 2018-tól már új, elektromos járművek kerülnek forgalomba – tette hozzá.

A kedvező Interbrand-besorolás korántsem véletlen, tudniillik 2016-ban számos fejlesztéssel rukkolt elő a márka, s az idei évben is megannyi fontos bejelentést tettek a cég illetékesei.

A 2017-es Frankfurti Autószalonon a Honda képviselői megerősítették, hogy a márka továbbra is elkötelezett az elektromos hajtások mellett, egyszersmind bejelentették, hogy az elkövetkezendő években minden új, Európában forgalmazott modell elektromos hajtást kap. Ez utóbbit maga Takahiro Hachigo, a Honda Motor Company elnök-vezérigazgatója jelentette be az – európai piacra már 2019-ben megérkező – Urban EV Concept bemutatásakor. A Honda célja, hogy 2030-ra elektromos hajtással lássák el világszerte értékesítésre autóik két harmadát.

Szintén a Honda jelentőségéről árulkodik, hogy a cég a repülőgépek és a motorkerékpárok piacán is képviselteti magát, miként a kisgépek gyártása terén is kimagasló eredményekre lehet büszke. Persze mindennél többet mond, hogy a vállalat továbbra is a világ legnagyobb motorgyártója.

A HondaJet 2017 áprilisában új sebességrekordot állított fel a Miami-Panama útvonalon, amit az Amerikai Légügyi Hatóság (National Aeronautical Association) is hitelesített. További örömre ad okot a gyáriaknak, hogy 2017 első negyedévében HondaJetből fogyott a legtöbb a sugárhajtású üzleti repülők kategóriájában.

Robotika terén szerzett egyedülálló tapasztalatainak köszönhetően olyan innovációk születhetnek a Honda laborjaiban, mint a leleményes Miimo. Ez az intelligens fűnyíró automatikusan feltölti magát a készülékhez társított elektromos dokkolóállomáson, bármely kertben eligazodik, s csendesen, különös gondossággal vágja a pázsitot.

Az Interbrand „Legjobb Globális Brand” névre keresztelt felmérése immáron 18 éve rangsorolja a világ márkáit. A jelentés megmutatja, hogy a márka ereje mekkora hatással van a vállalat sikerére, méghozzá a termékek és a szolgáltatások pénzügyi teljesítményét helyezve a középpontba. Emellett vizsgálja a márka szerepét az ügyfelek vásárláskor hozott döntéseinél és a márka teljes erejét is igyekszik megbecsülni.

honda brand2honda brand2

 

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x